Gå til innhold

Her er HTC Touch Diamond 2 og Pro 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss håpe HTC har vett nok til ikke å bytte til klart dårligere skjermer kun uker etter lansering slik som de gjorde med touch diamond og touch pro. Skjermen på de nyere enhetene har langt dårligere kontrast og innsynsvinkel, og veldig mange har gule flekker på skjermen (inklusiv min egen). La oss håpe neste eksemplar jeg får i hvert fall har litt bedre skjerm...

 

Det er likevel ikke til å se bort ifra at touch diamond 2 og touch pro 2 ser ut som gode telefoner. Spesifikasjonsmessig er det heller ingenting å utsette på (bortsett fra at jeg ser ingen 3,5 mm minijack-utgang). Men pga. erfaringen jeg nå har fått med HTC styrer jeg glatt forbi dem i framtiden.

Lenke til kommentar
Vent litt... Har Diamond2 18 døgn hviletid? Jeg har jo så vidt litt over et døgn hviletid på min gamle Diamond... Det blir bra.

Det kan jeg ikke tro.. Min Diamond holder ut en dag med ca. 45 min i telefonen, 5-10 sms, og ca. 4 timer med internett. Har også brukt den minimalt i omtrent 5 dager uten å måtte lade den.

Sier selvsagt ikke med dette at Diamond batteriet er mye dårligere enn forventet av en slik mobil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...