Gå til innhold

Her er HTC Touch Diamond 2 og Pro 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har D2 samme skjerm som HD?

 

Godt spørsmål, letet litt rundt men Touch HD har en 3.8" TFT skjerm og det står det at D2 sin 3.2" skjerm og den eldre utgaven av Diamond også har..

 

Men hadde vært litt kjekt og få oppklart, etter min mening var HD sin skjerm en god forbedring i forhold til riper, i forhold til Diamond..

 

Powertorsk, du trenger en smarttelefon :tease:

 

EDIT: kjipt at det ikke kom en liten forbedring på CPU og RAM, nå er jo touch pro kjapp nok.. Men vet værtfall at jeg vil ha noe bedre en 528mhz og 256 RAM om jeg kjøper en ny telefon om 6 måneder..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

føler meg kjipa, har en Neonode N2 som er ødelagt akkurat nå, dvs. at jeg trenger ny telefon, og jeg trenger den nå, ikke til sommeren. blir litt surt å kjøpe Touch Pro når jeg vet at det bare er noen måneder til Pro 2, men jeg trenger telefon og har siklet etter Pro så lenge at jeg ikke kan la være.

Endret av Nerfy
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Noen som vet om lydkvaliteten på musikk avspilling det er fra Touch Pro 2?

Ufattelig at det ikke er noen som har nevnt noe om dette enda...

 

lurer også på det.. er jo to høytalere i denne saken, så hadde vært morro vist HTC klarte og lage lyd i nærheten til Nokia for en gangs skyld.. Nå tenker ikke jeg lyd gjennom ett headset, men selve lyden fra høytalerene..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...