Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortsatt ikke blitt sammen med drømmedama...


Anbefalte innlegg

Spørsmål 1:

Er det mulig for gutt og jente å bare være venner?

 

Spørsmål 2:

Hvis man over lang tid (måneder/år) ikke møter spesielle kjæresteemner/de er opptatt, er det greit å "ta til takke" med noen man synes er hyggelig, men ikke er forelsket i?

 

Spørsmål 3:

Er 6 års alderforskjell for mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ja

 

2. Nei, det er alltid noen som du vil kunne forelske deg i, om du ikke gjør det er det ikke noen grunn for at du skal bli sammen med noen du synes er hyggelig.

 

3. Kommer helt ann på alderen, hvor gammel er du? hvor gammel er hun?

 

Edit.

Flere synspunkter kan ikke skade da Izor.

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
1. Ja

 

2. Nei, det er alltid noen som du vil kunne forelske deg i, om du ikke gjør det er det ikke noen grunn for at du skal bli sammen med noen du synes er hyggelig.

 

3. Kommer helt ann på alderen, hvor gammel er du? hvor gammel er hun?

 

Det var raskt svar!

 

til ditt svar nr 2. Blir stadig forelska i jenter, men de er jo alltid opptatt/gift, og da kvir jeg meg litt for å legge an på de, særlig de gifte.

til spm 3: Begge er over 20, men altså 6 år forskjell.

 

PS: skal på kino med vennina mi nå, kommer tilbake senere i kveld. Takk for synspunkt så langt!

Lenke til kommentar
Spørsmål 1:

Er det mulig for gutt og jente å bare være venner?

 

Spørsmål 2:

Hvis man over lang tid (måneder/år) ikke møter spesielle kjæresteemner/de er opptatt, er det greit å "ta til takke" med noen man synes er hyggelig, men ikke er forelsket i?

 

Spørsmål 3:

Er 6 års alderforskjell for mye?

 

 

1: ser sånn ut!

 

2: ser sånn ut

 

3: hvis jenta er over 16-> og du 22->

Lenke til kommentar

Når det gjelder nr to, så ser eg ikke helt vitsen med å ta til takke med noen du ikke er forelsket i, selvsagt kan du jo det.

Men om du ikke er forelsket kan du bli forelsket i noen andre mye lettere, og da vil du ut av det forholdet igjen.

 

Og prøv deg heller på de som er opptatt, gjerne litt subtilt. Men husk å vær klar for å forsvare dine handlinger om du blir konfrontert. Ikke ta damen til Roy-Ole Jonny som henger på gymmen og går på trygd og du er rimelig trygg.

 

6 års alderforskjell er ikke for mye, om du er som sagt over 22 er det greit. Det tilsvarer jo at hun er 16 og veldig modig.

 

Og gutter og jenter kan være bare venner ja, har mange veldig gode venninner som har konfrontert meg med "du vet vi bare er venner sant?" og fått til svar, "selvfølgelig, ser på deg som en søster." Etter det har de faktisk prøvd seg veldig mye.

Så om du bare vil være venner med hun kan du det, om du vil ha mer kan du det, du kan faktisk hva faen om du bare prøver hardt nok.

 

sjekk innom PUA tråden du, den er nyttig når det gjelder damer.

Lenke til kommentar
Spørsmål 1:

Er det mulig for gutt og jente å bare være venner?

 

Spørsmål 2:

Hvis man over lang tid (måneder/år) ikke møter spesielle kjæresteemner/de er opptatt, er det greit å "ta til takke" med noen man synes er hyggelig, men ikke er forelsket i?

 

Spørsmål 3:

Er 6 års alderforskjell for mye?

1. Ja (men ikke innbill deg at gutten ikke vurderer å feie over jenta).

 

2. Ja. Men herregud så kjedelig.

 

3. I voksen alder? Nei.

Lenke til kommentar

Hehe. Takk for godt innlegg Sir Tojo. Er ikke egentlig meningen å bumpe tråden (okei litt da), men tenkte jeg skulle svare litt mer.

 

Enig med dere at det kan være dumt å ta til takke/"kjedelig" som brutal-mann sier, trist ville vel kanskje jeg si. Så, det handler om å "gå for gull", det vil si ikke skygge unna om man oppdager at den man er forelska i har kjæreste fra før. Det er ikke et problem, en utfordring (kanskje tidenes mest oppbrukte klisjé, men dog).

 

Og da har jeg et fjerde spørsmål:

4. Er det greit å sjekke damer på jobben?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...