Gå til innhold

Nokia 3650 eller Sony Ericsson P800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når jeg leste testen av 3650 her på amobil, ble jeg nesten dårlig! maken til mye feil! batteriet mitt holder 5 døgn. ville bare si det.  :grumpy:

 

Hvem bryr seg om bateriet.... Har sett på MMS systemet nå. Maken til idiotisk system skal du lete lenge etter..... Nokia må være de eneste som ikke har støtte for full MMS

Lenke til kommentar
når jeg leste testen av 3650 her på amobil, ble jeg nesten dårlig! maken til mye feil! batteriet mitt holder 5 døgn. ville bare si det.  :grumpy:

 

Hvem bryr seg om bateriet.... Har sett på MMS systemet nå. Maken til idiotisk system skal du lete lenge etter..... Nokia må være de eneste som ikke har støtte for full MMS

Lenke til kommentar
når jeg leste testen av 3650 her på amobil, ble jeg nesten dårlig! maken til mye feil! batteriet mitt holder 5 døgn. ville bare si det.  :grumpy:

Ja jeg vet.. mitt batteri holder no sånt det å.. Og amboil gav 1/6 på designet! ehh halo?! det er en smaksak.. burde ikke vært en karakter på det. Også fikk telefonen 3/6 på maskinvare, det er jo helt bak mål spør du meg.. OK, 5/6 er en bra sammenlagt karakter, men når du tenker på at 7650 fikk 6/6, så blir det helt feil. 3650 er forbedret extremt fra 7650,og er dermed en mye kulere/bedre mobil... jaja.. men det værste var designet, kan ikke drive å gi karakterer på designet, når det er et par "oldingser" fra amobil so sitter på ræva og gir karakterer. Dette er en ungdomstelefon.. men samtidig en proff telefon. jaja, synes designet er phet jeg :wink: :yes:

Lenke til kommentar
3650 er forbedret extremt fra 7650,og er dermed en mye kulere/bedre mobil

 

Veeel! Enda støtter den ikke MMS fult ut noe som er forkastelig! De har lagt til full Bluetooth, MMC kort og forbedret kamera applikasjon.

 

Designet er håpløst etter min mening, men du venner deg til det.... Størelsen er derrimot ikke noe å skryte av.....

Lenke til kommentar

Igår prøvde jeg Siemens SX1 igjen. Var på et Symbian pub-møte, der alle hadde 7650/3650 eller P800. Alle som var der (30 stk) likte SX1 svært godt. Sammenlignet den med 3650 og folk lo ;)

 

Var en type fra Siemens som demonstrerte et par SX1. Han sa selv at den 'Kick ass', noe også jeg skriver under på.

 

Jeg vant forresten en gratis lisens av Opera for Symbian/Series 60 (som visstnok skal lanseres på Symbian Exposium her i London idag).

 

Til dere som har tenkt å skrive negativt om SX1 nå: dere har ikke prøvd den og vet ikke hva dere snakker om ;)

Lenke til kommentar
Igår prøvde jeg Siemens SX1 igjen. Var på et Symbian pub-møte, der alle hadde 7650/3650 eller P800. Alle som var der (30 stk) likte SX1 svært godt. Sammenlignet den med 3650 og folk lo ;)

 

Var en type fra Siemens som demonstrerte et par SX1. Han sa selv at den 'Kick ass', noe også jeg skriver under på.

 

Jeg vant forresten en gratis lisens av Opera for Symbian/Series 60 (som visstnok skal lanseres på Symbian Exposium her i London idag).

 

Til dere som har tenkt å skrive negativt om SX1 nå: dere har ikke prøvd den og vet ikke hva dere snakker om ;)

 

Kan vel heller skrive noe negativt om din Siemens propaganda...... :D

Lenke til kommentar
Igår prøvde jeg Siemens SX1 igjen. Var på et Symbian pub-møte, der alle hadde 7650/3650 eller P800. Alle som var der (30 stk) likte SX1 svært godt. Sammenlignet den med 3650 og folk lo ;)

 

Var en type fra Siemens som demonstrerte et par SX1. Han sa selv at den 'Kick ass', noe også jeg skriver under på.

 

Jeg vant forresten en gratis lisens av Opera for Symbian/Series 60 (som visstnok skal lanseres på Symbian Exposium her i London idag).

 

Til dere som har tenkt å skrive negativt om SX1 nå: dere har ikke prøvd den og vet ikke hva dere snakker om ;)

 

Skal ikke skrive noe negativt, men lurer på hvordan SX1 er i forhold til P800? Altså funksjoner, size pg feeling over selve mobilen...... Er symbian på den veldig forskjellig fra de andre? og får den lagt inn opera som feks P800?

 

Bare lurer! :wink:

Lenke til kommentar
Sammenlignet den med 3650 og folk lo ;)

 

hoho.. nå lo vi godt az.. kan ikke sammenligne den med 3650, sx1 er bedre, seff.. men den kommer ikke før AUGUST!!! halo?! tror du ikke nokia har kommet med noe LITT bedre en det søppelet dah?! ehh JO! SIEMENS er altfor treige.. sx1 er driiit kul og bra osv.. men er den det i august? neppe! jaja.. *ler* :lol:

Lenke til kommentar

levlex: Opera for Symbian/Series 60 ble jo sluppet igår. SX1 bruker jo samme spill/programmer som 7650/3650.

 

SX1 er selvsagt mindre og lettere enn P800 og har et mye bedre display. Funksjonsmessig er de nok ganske like, bortsett fra det Symbian 6.1 vs Symbian 7.0 måtte støtte. Symbian på SX1 er samme som på 7650/3650 men Siemens har endret litt på Series60 grensesnittet. Se for eksempel på hovedmenyen her: http://www.club-siemens.net/gallery/sx1/sx1.30.jpg

Lenke til kommentar
levlex: Opera for Symbian/Series 60 ble jo sluppet igår. SX1 bruker jo samme spill/programmer som 7650/3650.

 

SX1 er selvsagt mindre og lettere enn P800 og har et mye bedre display. Funksjonsmessig er de nok ganske like, bortsett fra det Symbian 6.1 vs Symbian 7.0 måtte støtte. Symbian på SX1 er samme som på 7650/3650 men Siemens har endret litt på Series60 grensesnittet. Se for eksempel på hovedmenyen her:http://www.club-siemens.net/gallery/sx1/sx1.30.jpg

 

ok. Takk for svar. Lurer virkelig på hvorofr ikke Ericsson bruker series 40 og 60 plattform. Da kunne vel de kjørt samme stæsjet som nokia......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...