Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst]Store problemer med nettet, hvem er leverandøren min?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sliter kraftig med nettet mitt og kommer ikke inn på alle sidene jeg pleide å komme inn på.

 

Jeg aner ikke hvilken leverandør det er men jeg vet at min ip er 83.243.171.110 ettersom jeg overføre fra en filserver før problemet oppstod, der stod min ip.

 

Sider jeg har opplevd å være nede er sider som google, who.is, whois.net og helt sikkert mange flere. Diskusjon og hardware-nettverket fungerer og det samme gjør dagbladet. Demme maskinen er koplet rett på modemet, en Tilgin Vood-boks.

 

Hvem er nettleverendøren min og post gjerne telefonnummer og åpningstider da jeg ikke er garantert å komme inn på siden :)

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Betaler du ikke månedlig internettavgift da?! Da er det jo bare å vente til du får en regning før du finner ut hvem som er leverandøren.. ;)

Saken er den at jeg bor på hybel i byen, med Canal Digital 10MB/s, denne linjen eier jeg og betaler for. Nå er jeg hjemme hos foreldrene mine og jeg er den eneste i huset akkurat nå og de er ikke å nå på telefon. En whois på min ip nevnt i post #1 sier sansynligvis hva jeg har.

 

Misshaped: Har du en Vood boks? En flat, hvit med mange lamper i front og teksten "Tilgin" på? hvis du har det tror jeg vi har samme leverandør.

 

 

 

EDIT:

Driftsmeldinger

 

14.02.09 13:30 Vi har mistet kontakt med utenlandet. Det jobbes med å få kartlagt problemet.

http://tafjordmimer.no/default.aspx?tabid=330

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...