Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gutter, kan dere se om andre gutter er kjekke?


Floregnag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som argumentere med å si at jenter og homofile kan si at jenter ser penere ut enn andre i forhold til hetero gutter burde greie å si andre gutter er pene blir heller ikke helt riktig.

En gutt ser bra ut i forhold til sin seksuelle energi og jenter går det mer på former. Se for deg en jente uten pupper, hofte eller rompe. Kan ikke sammenligne gutter på samme måte.

 

Jeg kan si om en gutt er bra ut eller ikke, men jeg har ikke kjangs til å si hvem jeg synes ser best ut av Orlando Bloom og Brad Pitt.

 

Jeg kunne skrevet et veldig langt innlegg om akkurat dette, men valgte å bare skrive akkurat sånn det er og heller la dere tenke selv.

Lenke til kommentar

Gutter blir mye fortere kalt homo en jenter blir kalt lesbe.

Når jeg var på leierskole, far back. Så var det 4 jenter som dusjet sammen i samme dusj.

Ingen kalte de lesber, (selv om jeg synes de er det..)

Men vis 4 gutter har dusjet sammen.. Da har nok flere reagert..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er trygg på min legning, og kan si at en kompis ser bra ut eller ikke, samme med andre gutter. Kan også si til kompiser at jeg er glad i dem og gi dem en klem. Folk synes jeg virker mer homofil, men jeg mener at jeg er mer hetero, da jeg mener at de som ikke "tør" slikt er mindre trygg på seg selv, og derfor redd for at andre skal oppfatte dem som noe de kanskje er (og da er flau over).

Lenke til kommentar

klart jeg kan synes enkelte gutter/mannfolk er kjekke, t,o,m likt en eller to mere enn jeg burde men så er jeg litt bi da :)

uansett legning er det tull og tøys å nekte for om folk er kjekk eller jenter er fine,selvsagt er noen det på en slik måte att du noterer det, er f,ø en helt annen greia om du agerer etter det, hvilket i mitt tilfelle skulle si nesten aldrig ;)

Lenke til kommentar
Jeg er trygg på min legning, og kan si at en kompis ser bra ut eller ikke, samme med andre gutter. Kan også si til kompiser at jeg er glad i dem og gi dem en klem.

 

Dette er da helt fjernt for meg. Det går ikke ann å si til kompisene dine at du er glad i dem med mindre du har drukket veldig mye og selv da vil du få noen rare blikk. Vi viser hengivenhet ved å slå til hverandre. Og det har ikke noe med redsel å gjøre, saken er at man trenger ikke overdrive.

 

Vil ikke si at jeg syns noen gutter er kjekkere enn andre, jeg ser vel mer på det som konkurranse. Hva faen er det han har som jeg ikke har? Rosa pannebond og lang sleik? Hvite klær? Mer skjegg? En musikksmak som tilsier at han like gjerne kunne hørt på Hannah Montana? Brenn!

Lenke til kommentar

Nei, akkurat. Man er ikke homo fordi man er glad i kompisen sin og gir han en klem når det er lenge siden sist elns. Jenter kan jo fi hverandre klemmer hele tiden, uten at de blir noe mer lesbiske av den grunn, så hvorfor må en gutt bli sett rart på fordi han gir kompisen sin en kammeratslig klem?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...