Gå til innhold

Dårlig erfaring med inkmann.no


V?rbris

Anbefalte innlegg

Bestilte komplett sett blekkpatroner til Canon MP 510 hos inkmann.no.

 

Dette er forbruksmateriell så jeg forventet å ha det ganske raskt.

 

Har ingenting hørt eller mottatt enda, kansellerte orderen i dag og ga beskjed om at jeg ville kjøpe blekkpatroner hos tidligere kontakt inkclub.

 

Hvis varen var sendt forventet jeg en bekreftelse på dette og å ha varen i hus innen 3 døgn.

 

Når det gjelder inkclub så har jeg dårlig erfaring med deres erstatningsblekk, dette til en annen Canon skriver MP 130

Blekket ville ikke tørke, i så fall gikk det flere uker før blekket tørket.

Det var orginal Canon blekk jeg bestilte hos inkmann.no

Blir ikke å bestille derfra senere heller, en slik ordinær vare bør de ha på "lager" og få sendt nær umiddelbart.

 

Irriterende men en erfaring rikere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en email for ca ei uke siden fra dem da jeg kansellerte ordren.

 

De hadde sendt for lenge siden var svaret, for ett par dager siden ga jeg beskjed om at varen fortsatt ikke var kommet og at jeg stod fast ved min kansellering.

 

Har ikke fått svar fra Inkmann.no og blekket er heller ikke kommet.

 

Forferdelig dårlig kundebehandling, her har de via email servert meg svada og høyst sannsynlig løgner.

 

Jeg sendte også en email der jeg spesifikk ba om sporingsnummer, og intet svar fra Inkmann.no

Her har de mistet en ny kunde for evig og alltid, sender med det første ei bestilling til Inkclub og bestiller orginal blekk til Canon.

 

Inkclub har vært raske med forsendelser, i hvertfall burde Inkmann.no ha gitt beskjed hvis de manglet blekk eller ventet på dette fra leverandør.

 

Helt bånn i bøtta og rævabutikk er Inkmann.no i mine øyne.

Lenke til kommentar
Når det gjelder inkclub så har jeg dårlig erfaring med deres erstatningsblekk, dette til en annen Canon skriver MP 130

Blekket ville ikke tørke, i så fall gikk det flere uker før blekket tørket.

Det var orginal Canon blekk jeg bestilte hos inkmann.no

Men brukte du originalt Canon-papir da?

 

Bruker man f.eks fotopapir, så er de forskjellige papirene optimalisert for originalmerkets blekk. Jeg prøvde å skrive ut på Kodak papir med en Canon printer for et år eller to siden. Utskriftene var helt klissete da de kom ut. Prøvde like etter på originalt Canon papir, og da var det helt tørt med en gang det kom ut.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Nå er faktisk skrivere det eneste produktet eg har opplevd bedre service med garanti enn kun reklamasjon. Så her ville eg faktisk gjort mitt for å beholde garantien og ikke bare støtte meg til reklamasjonsretten/forbrukerkjøpsloven.

 

Men uansett. Dersom det skulle oppstå problemer med skriveren som en følge av at det brukes uorginale blekkpatroner av dårligere standard enn orginale så ville eg ikke vært for sikker på å kunne reklamenere på det som en mangel. Eg har sett nok av tilfeller hvor skriveren/skriverhodet blir ødelagt pga uorginal blekkpatron.

 

Så dersom det er en dyr skriver ville eg aldri tatt tjangsen med billige patroner. Men dersom det er en billig skriver så kan man jo vurdere å bytte skriver i stede for blekkpatroner :)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Veldig dårlig erfaring her også.

Bestilte blekk til printeren og begge patronene kom tomme -.-

Sa ifra til inkmann og de ville sende nye, men jeg måtte dekke frakt. Jeg godtok dette så dum som jeg var. Det endte med at jeg betalte 720 kr for 412 kroners blekk.

Jeg prøvde å si ifra til de på inkmann, men de vil ikke høre. Først etter at jeg har måtte betale over 290 kr ekstra fikk jeg vite at jeg kunne returnere varene, hvis de var uåpnet. Hvordan skal jeg kunne vite om den første varen jeg bestiller fungerer eller ikke hvis jeg ikke har brukt den? Jeg forstår meg ikke helt på servicen dems...

 

Jeg kontaktet kundeservice igjen og til svar sa de "du har ikke betalt for de patronene som ikke virker, du har bare betalt mellomlegg." Det er ** ikke sant. Jeg har betalt over 700 kr for blekk som koster 412 kr -.-

Dersom jeg faktisk ikke hadde betalt for blekket som ikke fungerte så burde jeg ha fått en refusjon, men det har jeg ikke fått. Styr unna inkmann.no uansett hva du tenker. Ikke gjør samme feil som jeg gjorde!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...