joakimahj Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hei, når jeg spiller WoW, så disconnecter WOW hele tiden, men nettet er bra og det er ingenting med serveren, noen tips? Joakim;:;
Pherol Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Bytt passord, fjern alle addons (Disable)og slett cache og WTF folder : )
joakimahj Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Bytt passord, fjern alle addons (Disable)og slett cache og WTF folder : ) Hvorfor skal jeg slette de?
nagina Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Disable addons, kan hjelpe, eller verdt et forsøk.
Bear^ Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hvilken internett leverandør har du og er det kabel eller mobilt? På det mobile bredbånde kan DCer forekomme av rare grunner, i alle fall som jeg har opplevet.
StorPeder Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Sjekk her. Funka for meg da jeg hadde konstante DC's etter patchen.
Hanzi. Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Du har sett gjennom alt som stod i den guiden, i tilleg til å slette wtf/interface mappen( Sikkert lurt å ta backup av desse vist du vil ha tilbake gamle instillinger eller addons. Når du sletter desse mappene vil alt bli resetta. Uansett om internett linjen din er grei kan det godt vere en wow sperre vist det slik at du DC'er hver gang du går inn på wow.
abandoned Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Hadde det sånn før jeg også, så bytta jeg nettverkskort og da funka det knall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå