Gå til innhold

Sommerjobb Oslo - mest $


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hørtes veldig mye ut, men han kan jo ha hatt litt overtid som betalte godt, men 11000 på 6 dager i Posten hørtes ikke helt normalt ut. Posten har jo søndagsfri, hvor det ofte er gode tillegg med også.

 

Sånn sett, hvis du er ute etter penger mer enn noe annet er det jo skiftarbeid der du kan få jobbe om natt og søndager som er interessant da mange arbeidsgivere(slettes ikke alle, men de som ikke har tillegg for disse timene har stort sett høyere basislønn) har tillegg for timene om natt/kveld/søndager. Hvordan arbeidsmiljøloven stiller seg til at du som bare er 16 kan jobbe på disse tidene tørr jeg ikke si for sikkert. Det kan bli en utfordring ihvertfall.

Lenke til kommentar
Det hørtes veldig mye ut, men han kan jo ha hatt litt overtid som betalte godt, men 11000 på 6 dager i Posten hørtes ikke helt normalt ut. Posten har jo søndagsfri, hvor det ofte er gode tillegg med også.

 

Sånn sett, hvis du er ute etter penger mer enn noe annet er det jo skiftarbeid der du kan få jobbe om natt og søndager som er interessant da mange arbeidsgivere(slettes ikke alle, men de som ikke har tillegg for disse timene har stort sett høyere basislønn) har tillegg for timene om natt/kveld/søndager. Hvordan arbeidsmiljøloven stiller seg til at du som bare er 16 kan jobbe på disse tidene tørr jeg ikke si for sikkert. Det kan bli en utfordring ihvertfall.

 

Huff. Min feil. Jeg klarte å skrive posten. Det skulle være å søppeltømming :p Du skjønner, jeg ringte posten tidligere i dag for å spørre om jobb, så tenkte jeg på det da jeg skrev, men det er altså søppeltømming i Oslo jeg tenker på :)

 

Han jobbet forresten fra klokka 03.00 (om natta) også ni timer utover, så har mye å si akkurat det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...