Gå til innhold

Bilspill til pc ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd det spillet også, men synest der var litt for lite tuning det blei litt mere bare reint racing kjøring.

prøvde GTR evolutoin, men samme der.

finnes vell kanskje ikke et sånn spill til pc jeg er ute etter ? :p

Skrevet (endret)

Legal Street Racing Redline er jo et "tuning's" og "stylings" bil spill til PC.

Men du må sørge for å få patchet det opp ettersom det er rimelig "buggete" uten patchene.

Last ned også flere "mods" slik at du kan få flere typer motorer og biler.

Endret av o(O)phus
Skrevet

Som meeg anbefalte, så vil jeg også anbefale Racedriver: GRID. Grisekult spill, med mange stilige baner, tøffe biler, og en grafikk som jeg synes overgår det meste innen bilspill. (:

Skrevet

Grid, er egentli ikke heilt det jeg er på jakt etter, litt for lite tuning.

Legal Street Racing Redline virka bra med tuning og slikt men va veldig dårli grafikk:P

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet (endret)

Midnight Club Los Angeles, har det selv og kan glatt anbefale det. Litt vanskelige oppdrag til tider, men ellers meget bra. *edit* er bare til XboX360 og PS3, desverre.

Du har jo også street racing syndicate, kom vel ut i 2005 tror jeg det var, helt ok grafikk, men ikke next gen altså.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
hvilket spill er best street racing syndicate eller Street legal racing redline?

Litt forskjellig. Er flere biler og et annet tuning opplegg i SRS enn i SLRR, du 'bygger' motoren i SLRR, mens i SRS er det mer kjøp tuning kit, unlock nye biler osv.

Gode spill begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...