Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Straff for røykbombe på bussen?


Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

lurer på hva slags starff en får hvis du sender opp en røykbombe på bussen? jeg regner med at man blir annmeldt, men kommer politiet til å forfølge saken. Hvis du er under 18 og blir tatt hva er ca konsekvensene da? takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva om føreren blir så godt som blind av all røyken, glir over i motsatt kjørebane, frontkolliderer med en familiebil og tar livet av foreldre og to barn samtidig som samtlige på bussen får seg en smell i setet forran, som resulterer i ødelagte nakker og neser? HMMMM. Worth it!

 

Dramaqueen? :)

Lenke til kommentar
Hva om føreren blir så godt som blind av all røyken, glir over i motsatt kjørebane, frontkolliderer med en familiebil og tar livet av foreldre og to barn [...]

 

Hvis han planter røykbomba langt nok bak i bussen så vil ikke røyken nå fram til sjåføren før en eller flere passasjerer får angst og knuser et vindu og hopper ut. Dette vil resultere i at han stopper bussen og går ut for å sjekke = katastrofe avverget :whistle:

 

 

 

sorry, første post av meg var ikke ment som oppfordring :p

 

Endret av HammerBro
Lenke til kommentar
Nei, men skjønner ikke hva eldre mennesker skal være så funkiller når det gjelder slike små sprellerier.

Anser ikke meg selv som et "eldre menneske", men det må da gå ann å se alvoret i ting og hvilke utfall det eventuelt kan få.

 

Hvis han planter røykbomba langt nok bak i bussen så vil ikke røyken nå fram til sjåføren før en eller flere passasjerer får angst og knuser et vindu og hopper ut. Dette vil resultere i at han stopper bussen og går ut for å sjekke = katastrofe avverget :whistle:

Ja, joda. Det kommer så klart ann på bussen, røykbomben og hvor man plasserer den.

Jeg mener fortsatt at det er en dårlig ide.

 

 

:p

Lenke til kommentar

Diskusjon.no er og skal ikke være en plass der en kan planlegge sabotasje/ødeleggelse av andres eiendommer. Som det blir nevnt over så kan dette utspille seg til en farlig situasjon hvis denne bussen er i trafikk og ting går galt.

 

Tråden stenges og trådstarteren burde heller tenke på andre ting i sin hverdag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...