Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Program for å unbanne ip? skjule ip osv?


Anbefalte innlegg

Hei

ble bannet fra en side pga. uhell, ikke kom med spørsmål hvordan eller at jeg kan prate med de. det går ikke.

 

jeg har prøvd tor programmet, men det funker ikke for meg, så noen som vet en måte å komme inn på nettsiden igjen uten å betale for et program?

kjempe fint hvis noen vet det:)

 

Vofferud

Endret av vofferud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

trenger ikke unbanne brukeren men bare skule ip adresse ved fremtidig aktivitet på nettstedet. går det ann å laste ned noen gode som egentlig skal betales for? feks piratbukta eller lignende?

 

forresten prøvd jondoe nå, men det funker heller ikke:) dette blir vanskelig.

anonymiteten er på litt over ok, men går det ikke hvios jeg først er bannet fra siden?

Endret av vofferud
Lenke til kommentar
Hei

trenger ikke unbanne brukeren men bare skule ip adresse ved fremtidig aktivitet på nettstedet. går det ann å laste ned noen gode som egentlig skal betales for? feks piratbukta eller lignende?

 

forresten prøvd jondoe nå, men det funker heller ikke:) dette blir vanskelig.

anonymiteten er på litt over ok, men går det ikke hvios jeg først er bannet fra siden?

 

Det hørtes litt suspekt ut.

Lenke til kommentar
Hei

trenger ikke unbanne brukeren men bare skule ip adresse ved fremtidig aktivitet på nettstedet. går det ann å laste ned noen gode som egentlig skal betales for? feks piratbukta eller lignende?

 

forresten prøvd jondoe nå, men det funker heller ikke:) dette blir vanskelig.

anonymiteten er på litt over ok, men går det ikke hvios jeg først er bannet fra siden?

 

Det hørtes litt suspekt ut.

hvorfor det?

Lenke til kommentar
Hei

trenger ikke unbanne brukeren men bare skule ip adresse ved fremtidig aktivitet på nettstedet. går det ann å laste ned noen gode som egentlig skal betales for? feks piratbukta eller lignende?

Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt.

 

Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke p_report.gif-knappen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...