Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Har det, men det VAR reservert, men ikke nå lenger (kommet tilbake) Men bestillingen ligger inne. Ga beskjed til Richard i idedata, men han så ikke noe feil da jeg sa det til han. Så dono hva skom skjer :hmm:

Har prata med richard nettopp. Den er ikke kommet til norge enda. Samsung er vist rimelig ustabil på slikt. Samsung har endret dato til 22.mai. Var først 20.mai. Men det betyr ikke noe. Den kan komme ut i juni også. Richard mener den kommer ikke senere enn 10.juni.

Veldig skuff dette. Veldig skuff. (Blir en tur på pole,tenker eg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noen fått bekreftelse på at Idedata i det hele tatt har sendt ut noe mobil..?

 

De har forresten ikke svart på min henvendelse angående leveringsdatoen. Deres taktikk er vel å tjene penger på de kundene som trykker kjøp og stoler blindt på datoen som er skrevet.

Lenke til kommentar

Jeg fikk høre med butikken her i Arendal at leverandøren i Norge hadde problemer med å finne sendingen fra Samsung og det KAN se ut som den er forsvunnet eller stjålet. Det hadde jo vært helt topp... og så må jeg slite med Touch Proen min i en tid tid. :(

Lenke til kommentar
Jeg fikk høre med butikken her i Arendal at leverandøren i Norge hadde problemer med å finne sendingen fra Samsung og det KAN se ut som den er forsvunnet eller stjålet. Det hadde jo vært helt topp... og så må jeg slite med Touch Proen min i en tid tid. :(

 

 

mobilen "kan" komme tidlig i juni måned. Samsung sier midt i juni ca. kjempe kjekt. virkelg moro. we just been f....d

Lenke til kommentar

Svar fra idedata idag.

 

Vår leverandør av Samsung Omnia HD har fått ukorrekte opplysninger om leveringstid av Samsung. De kom først ut med en bekreftet dato på 20/05-09 så ble dette endret til 22/05-09.

Nå for 10 minutter siden fikk de beskjed om at Samsung Omnia HD er leveringsklar etter 08/06-09.

 

Vi i IdeData har prøvd alt vi kan får å finne andre alternativer for å få tak i denne til de av dere som har blitt lovet enheten 20/05 men har ikke lyktes med dette.

 

Om du ønsker å avbestille din ordre la meg høre fra deg så skal jeg ordne dette.

 

Vi beklager feilen som har skjedd.

 

Ønsker deg med dette en riktig god helg.

Lenke til kommentar

Så rart at siden som hadde tidligst bekreftetet dato fikk en utsettelse. :hmm:

Dette føier seg i rekken av at de opplyste om "Bekreftet" dato, selv om de de visste at en evt. leveranse den dagen var utsolgt.

 

Den 9. juni er den bekreftet til Brightpoint, og omtrent da bør den være ganske vidt tilgjengelig.

 

Råder folk til å avbryte evt. handel hos Idedata og forholde seg til seriøse forhandlere.

Lenke til kommentar
Så rart at siden som hadde tidligst bekreftetet dato fikk en utsettelse. :hmm:

Dette føier seg i rekken av at de opplyste om "Bekreftet" dato, selv om de de visste at en evt. leveranse den dagen var utsolgt.

 

Den 9. juni er den bekreftet til Brightpoint, og omtrent da bør den være ganske vidt tilgjengelig.

 

Råder folk til å avbryte evt. handel hos Idedata og forholde seg til seriøse forhandlere.

 

Dette var dårlig av idedata. Bekreftet dato pleier å bety en reel dato. Men det er aldri 100%. Mpx har f.eks mangen ganger måtte utsette sin bekreftete dato noen dager. Ikke gå fra "bekreftet" til en ny "ubekreftet" dato. Fy idedata. Hvis en annen netiside får inn mobilen før idedata, blir det aldri mer handel der fra min side ihvertfall.

Lenke til kommentar

jeg synes ikke det er greit å vente

jeg betaler dyrt for å få den tidligst, kjipt når du samtidig får den 5-1000 kr billigere andre steder.

Blir litt lureri dette, det har jeg sagt til telecorner også

 

Kanskje et minnekort på 16gb som plaster på såret er riktig kompensasjon??

Lenke til kommentar

Tlf som Nokia N97, Iphone og HTC touch har aldri fristet meg nevneverdig og jeg har egentlig lovet meg selv å ikke bruke mye penger på neste tlf. Men det løfte ser ut til å bli knust.

 

Jeg bruker ikke tlf til stort mer enn å sende meldinger og ringe. Men Omnia HD ser ut til å kunne dekke mange av mine andre små behover som f.eks ta bilde og video i grei kvalitet.

 

Jeg skal vente litt og se hvordan tlf blir mottatt av folket, kanskje prisen dropper litt også. :)

Lenke til kommentar

Da er ivertfalltelefonen kommet fram(ikke til meg)

 

Hei

 

Vi har fått inn masse telefoner, utsendelsene ble stoppet pga helligdag på torsdag. vi sender ut mobilen til alle som har betalt så fort som mulig.

mvh

 

Telecorner

jacob

 

Om det er helligdager på fredager i hovedstaden er meg ubevisst, men torsdagen kan ikke ha kommet overaskende da den ble lovet levert denne uka

Men neste uke er den der :-)

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Da er ivertfalltelefonen kommet fram(ikke til meg)

 

Hei

 

Vi har fått inn masse telefoner, utsendelsene ble stoppet pga helligdag på torsdag. vi sender ut mobilen til alle som har betalt så fort som mulig.

mvh

 

Telecorner

jacob

 

Om det er helligdager på fredager i hovedstaden er meg ubevisst, men torsdagen kan ikke ha kommet overaskende da den ble lovet levert denne uka

Men neste uke er den der :-)

 

Er du sikker på dette? I så tilfelle bestiller eg heller fra telecorner

Lenke til kommentar
svaret fra Jacob ser du selv så da tipper jeg det er tilfelle

Skjønner fremdeles ikke hvorfor de ikke kunne sende den fredag, men kanskje de hadde tatt langhelg?

 

Jacob sier de har fått inn mangen telefoner. Det skulle komme inn noen nye samsung mobiler nå i slutten av mai. Sikker på det er omnia hd han prater om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...