Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Snakk om sola som skinner.....da har jeg den i løpet av uka jeg og

Telecorner som det ble nevnt tidligere her får den inn i morgen 20 mai og sender den ut med en gang til dem som har betalt :woot:

 

 

Herlig. Da blir det mye trykking og testing ut resten av uka på deg også. Faen hvis mobilen ikke leverer. Har aldri betalt så mye peng for en mobil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakk om sola som skinner.....da har jeg den i løpet av uka jeg og

Telecorner som det ble nevnt tidligere her får den inn i morgen 20 mai og sender den ut med en gang til dem som har betalt :woot:

 

For moro skyld ringte jeg Telecorner, må si jeg ble litt skeptisk.

De har den ikke på nettsiden, kunne ikke bestille den pr. tlf. måtte komme innom butikken og betale minst halve beløpet hehe. Men jeg vet ikke, så håpe du ikke "brenner" deg.

Det hadde vært en fordel for meg om Telecorner kunne skaffe den da jeg ikke bor så langt unna, men som sakt etter jeg pratet med de ble jeg meget skeptisk.

 

Vi får håpe alle blir fornøyd med Samsungen hverfall. :thumbup:

Lenke til kommentar
For moro skyld ringte jeg Telecorner, må si jeg ble litt skeptisk.

De har den ikke på nettsiden, kunne ikke bestille den pr. tlf. måtte komme innom butikken og betale minst halve beløpet hehe. Men jeg vet ikke, så håpe du ikke "brenner" deg.

 

Ringte Telecorner (Oslo) i formiddag og bestilte meg en Omnia HD pr. oppkrav til Trondheim. Ingen problemer i det hele tatt, den skulle sendes 20. mai. Så får man se da om jeg har den på Lørdag eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Snakk om sola som skinner.....da har jeg den i løpet av uka jeg og

Telecorner som det ble nevnt tidligere her får den inn i morgen 20 mai og sender den ut med en gang til dem som har betalt :woot:

 

For moro skyld ringte jeg Telecorner, må si jeg ble litt skeptisk.

De har den ikke på nettsiden, kunne ikke bestille den pr. tlf. måtte komme innom butikken og betale minst halve beløpet hehe. Men jeg vet ikke, så håpe du ikke "brenner" deg.

Det hadde vært en fordel for meg om Telecorner kunne skaffe den da jeg ikke bor så langt unna, men som sakt etter jeg pratet med de ble jeg meget skeptisk.

 

Vi får håpe alle blir fornøyd med Samsungen hverfall. :thumbup:

Ingen problemer med bestilling på telefon i det hele tatt

2 valg ved betaling, forhåndsbetaling(da ble frakt billigere og sjansen for leveranse raskere) og postoppkrav(100 kr dyrere)

 

Ser nå at det dukker opp en helligdag....vil det bremse leveringen? En ting er at postkontorene stenger, men stopper alle leveranser også opp?

Lenke til kommentar
Snakk om sola som skinner.....da har jeg den i løpet av uka jeg og

Telecorner som det ble nevnt tidligere her får den inn i morgen 20 mai og sender den ut med en gang til dem som har betalt :woot:

 

For moro skyld ringte jeg Telecorner, må si jeg ble litt skeptisk.

De har den ikke på nettsiden, kunne ikke bestille den pr. tlf. måtte komme innom butikken og betale minst halve beløpet hehe. Men jeg vet ikke, så håpe du ikke "brenner" deg.

Det hadde vært en fordel for meg om Telecorner kunne skaffe den da jeg ikke bor så langt unna, men som sakt etter jeg pratet med de ble jeg meget skeptisk.

 

Vi får håpe alle blir fornøyd med Samsungen hverfall. :thumbup:

Ingen problemer med bestilling på telefon i det hele tatt

2 valg ved betaling, forhåndsbetaling(da ble frakt billigere og sjansen for leveranse raskere) og postoppkrav(100 kr dyrere)

 

Ser nå at det dukker opp en helligdag....vil det bremse leveringen? En ting er at postkontorene stenger, men stopper alle leveranser også opp?

 

Faen. Helt glemt den helligdagen az

Lenke til kommentar

Tenkte det ja, uansett har jeg ikke fått bekreftelse på at telefonen ble sendt i dag så jeg tviler på at det skjer noe denne uka uansett.

Vet du(krankenstein) noe om at mann "må" bruke protector shield på den?

Vet heller ikke om det følger med noe minnekort......så ekstra minnekort og veske må vel kjøpes inn i tilleg.

Lenke til kommentar

Mobben min skulle også vær sendt av gårde idag, men det har tydeligvis ikke skjedd enda. Skjermen skal tåle en del, siden den er av glass, men eg anbefaler å kjøpe veske uansett. Greit å ha. Hadde det på min htc touch hd. Lur ting:)

Vet ikke noe om eventuelt shild enda..

 

Tenkte det ja, uansett har jeg ikke fått bekreftelse på at telefonen ble sendt i dag så jeg tviler på at det skjer noe denne uka uansett.

Vet du(krankenstein) noe om at mann "må" bruke protector shield på den?

Vet heller ikke om det følger med noe minnekort......så ekstra minnekort og veske må vel kjøpes inn i tilleg.

 

(andynator): du hadde også bestilt på idedata eller?

Lenke til kommentar
(andynator): du hadde også bestilt på idedata eller?

Nei, telecorner, 6990kr

 

Jeg har som sagt en nokia telefon nå der jeg elsker å ha kalenderhendelsene mine på frontskjermen.

Siden det er symbian på denne også(hd) har du samme mulighet der?

[

Omnia hd bruker jo widgets. Finnes jo en kalender-vidget.

Lenke til kommentar
Det er alltids noe behov for ny firmware. Alltid. Kombinert med at dette er Samsungs første modell med S60 v5 så er det nok noen barnesykdommer her og der, vi får bare håpe Samsung er flinke og loyale til sine kjøpere og oppdaterer telefonen etterhvert.

 

 

hadde samme problemet med LG når jeg hadde LG ku990. LG mente at firmware var perfekt selv om det ikke var tilfelle. Var mange som sendte mail med firmware problemer men det kom aldri noe update. Husker det var stor diskusjon på et ku990 forum hvor folk klaget og postet mal på mail som folk skulle sende LG.

 

Dette fikk meg til å selge den telefonen og stilte meg svært skeptisk til seinere LG telefoner.

Det er ikke noe som heter den perfekte firmwaren.

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe fra idedata selv.

Jeg har en stygg følelse av at det er noe "bogus" ett sted.

Har lest mange plasser/land at den er blitt "forsinket" men at teleoperatøren orange selger 8GB versjonen i England (enerett).

 

Men Samsung på sin side sier ikke en d.... :thumbdown:

Så jeg håper ikke det er noe "epple tilstander" som det vare med Netcom for en tid tilbake.

 

Så jeg tror mao ikke den blir sendt idag eller det med det første :nei:

 

Har maila idedata men ikke noe svar, skal komme med en update da det skjer..

Lenke til kommentar
Har ikke hørt noe fra idedata selv.

Jeg har en stygg følelse av at det er noe "bogus" ett sted.

Har lest mange plasser/land at den er blitt "forsinket" men at teleoperatøren orange selger 8GB versjonen i England (enerett).

 

Men Samsung på sin side sier ikke en d.... :thumbdown:

Så jeg håper ikke det er noe "epple tilstander" som det vare med Netcom for en tid tilbake.

 

Så jeg tror mao ikke den blir sendt idag eller det med det første :nei:

 

Har maila idedata men ikke noe svar, skal komme med en update da det skjer..

 

Idedata har fått alle penga mine, så de må bare rote fram en mobil til meg som avtalt. Har du forhåndsbetalt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...