Gå til innhold

Nettpris vs butikkpris elkjøp


Anbefalte innlegg

Skulle kjøpe en printer i dag og sjekka litt priser på nettet før eg reiste for å kjøpe..

På elkjøp fant eg en multifunksjon skriver av merket HP til 399. Skulle ha en billig så den var perfekt.

 

Sjekka lager status og den var på lager så eg reiste for å kjøpe.

 

Kom inn i butikken og fant ikke den printeren, Sjekka nettet via mobilen og den var på lager.

 

Så gikk eg bort i kassen og joda den var på lager. Men der kosta den 599.... men eg skulle få den for 499 sa hun i kassen...

 

Sa at eg betalte ikke 499 når eg kan få den til 399 på nettet og velge collect at store og så hente den i butikk for 399.. Ja nei då måtte eg reise hjem og bestille på nett så kunne eg komme igjen og hente den for 399 når det var gjort... (1.5 mil ca fra butikken og hjem).

 

Gikk ut i bilen irritert og inn på noen andre butikker.. Så gikk eg inn på mobilen og bestilte printeren via nett og valgte collect at store... Der fikk eg ordrebekreftelse og beskjed om at den kunne hentes om 2 timer og "i butikkens åpningstid" i parantes..

 

Eg reiste tilbake til elkjøp der det var 3-4 ansatte og maks 1 kunde (så de hadde ikke mye å gjøre akkurat). Sa eg skulle hente en printer eg hadde bestilt.. då spurte de om navn.. Eg sa det og nei de fant ikke noe på det.. De spurte om eg netopp hadde bestilt.. Bekrefta det. Då sa de at den er ikke klar før om 2 timer. Eg svarte med at de stenger jo om 25 min ca.. Ja sa de og ville ikke gjøre noe mer for å hjelpe meg. Då sa eg bare at då går eg heller på en annen butikk å handler.. Ingen kommentar fra de som eg hadde spurt om hjelp og de bare fortsatte å snakke med hverandre..

 

Håpløst!

 

Butikken det gjelder er Elkjøp Førde,

 

Når eg kom hjem på nettet og sjekka kundeavisen for neste uke så skal den printeren på salg for 399...................................

 

 

 

Den prisen, gjelder ikke Elkjøp Førde, dersom du har lest den avisen som ligge på Elkjøp sine sider, den gjelder kun for disse butikkene:

 

http://www.paperfree.no/elkjop/stores07.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja..

 

Reserverte den via C@S på Elkjøp førde på Lørdag så kommer til å hente den der i morgen til 399...

 

Men synst fremdeles det er dårlig service.

 

Hun i kassen sa (Når det var mindre enn 2 timer til stengetid) at eg kunne reise hjem å reservere den på C@S og komme tilbake å hente den. (hun burde jo sagt at eg uansett måtte vente til mandag) Når eg kom tilbake etter å ha reservert den så gikk jo ikke det allikevel.... Glad eg hadde reservert via mobil og ikke reiste hjem og tilbake...

Lenke til kommentar
Butikken det gjelder er Elkjøp Førde,

 

Jeg hatt mange erfaringer med Elkjøp, mest negative desverre, men Elkjøp Førde har likevel utmerket seg negativt hos meg. For tre år siden bestilte jeg en vaskemaskin fra dem, levert til Sogndal. Jeg fikk et utvalg betalingsmetoder og valgte å betale med kort til sjåføren. En uke etter bestillingen ringte de fra Elkjøp Førde og sa sjåføren ikke kom til å ha med seg kortmaskin. Okay, sa jeg, da kan jeg betale på forhånd, om de sendte meg en giro i posten. Det var greit sa de, men en uke etterpå ringte de igjen (uten at jeg hadde sett tegn til noen giro) og sa de måtte ha en faks fra banken som bekreftet betaling. Hver gang de ringte ble naturlig nok leveringsdato utsatt med en uke eller så, og siste gangen de ringte meg var det for å fortelle at vaskemaskinen jeg hadde bestilt var så dårlig at de kom til å nekte å motta reklamasjon på den om den gikk i stykker. Jeg måtte i så tilfelle få den reparert for egen regning et annet sted, sa de.

 

Jeg avbestilte der og da og gikk til Expert like borte i veien, som uten tillegg i prisen kjørte den hjem til meg og bar den opp fire etasjer.

 

Når det er sagt så vil jeg gjerne skryte av Ekjøp på Carl Berner. Flott service, så det er tydelig at det går an. Men det kan kanskje skyldes at det er en franchise-butikk? Jeg vet ikke, men når jeg er på andre Elkjøp-filialer her sørpå har jeg ofte bannet over at vi lot Alastor flytte til Trondheim sånn helt uten videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...