Gå til innhold

Sidestille avatar og visningsnavn


Anbefalte innlegg

Vi har jo allerede en tidsbegrensning på hvor ofte man kan skifte visningsnavn. Dette er jo først og fremst for å unngå forvirring. Hva med å ha noe lignende når det gjelder avatar? Kom over en bruker nå nettopp som jeg har sett med tre forskjellige avatarer den siste måneden. For meg kan det nesten være like forvirrende hvis det ikke er en bruker jeg kjenner godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du ikke husker brukernavn får imo være ditt problem,jeg har ingen problemer med å huske brukernavn til forskjellige folk. Kan forstå at det er er lettere å huske avatarer en det er å huske brukernavn.

Avatar er som klær, en dag har en lyst til å ha på seg finskjorte og slips og pyte seg, mens andre dager har en lyst på noe annet. Dessuten så reflekterer kanskje visningsnavn-reglene det offentlige også, at har du tenkt til å bytte navn så må du tenke godt igjennom det og lever papirer til det offentlige for så å vente :p

Lenke til kommentar

Dette er jeg sterkt imot. Siden hele konseptet med avataren min er at Opera-logoen får nye hatter etter situasjonen min.

Feks nå er jeg i militæret, og har hatt samme i 6mnd, og skal ha den i 6mnd til.

Men etter det skal det komme nye hatter daglig.

 

Jeg er også for at vi får bruke eksterne avatarer igjen.

Endret av Ståle
Lenke til kommentar

Eg har aldri merka meg problemer med at brukarane skiftar avatar, difor ser eg ikkje behovet for dette. Dessutan kan det være greit å gjere mindre endringar på avataren i blant. Sjølv om avataren blir oppdatert betyr ikkje det at ein endrar alt på den. Kan være så enkelt som å legge til ei ramme, gjere delar gjennomsiktig osv.

Lenke til kommentar
Nei det ble fjernet for en rimelig god stund siden da diskusjon.no har kapasitet til å kjøre det som trengs av avatarer osv.

Klar over dette, men man har forsatt muligheten til å benytte seg av avatarer fra eksterne servere. Forskjellen en bare at i stedet for å velge en fil lokalt på harddisken, skriver man inn adressen til avataren/bildefilen på internettet. Problemet er riktignok at man forsatt laster den opp til deres server og at den ikke vil oppdateres om man forandrer hovedfilen. Så i prinsippet har du rett ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...