Blib Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Okay, okay. CS er ikke verdens beste spill, men jeg kjeder meg litt på TG atm. Så jeg installerte CS, men hver gang jeg trykker Esc krasjer spillet. Og hvis jeg minimiserer det krasjer de hvis jeg åpner det igjen. Jeg har nyeste verisjon også ja Noen som vet råd? :/
Zethyr Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Hvis du minimiserer det kan du åpne det ved å trykke "bytt til" i oppgavebehandling.
Blib Skrevet 17. april 2003 Forfatter Skrevet 17. april 2003 Ahhhhhhhh. Nå husker jeg ja. Kom akkurat på at jeg leste det her på forumet for en stund siden ja! Gadd ikke bry meg siden jeg aldri spiller CS Okay da, skal vi alle spamme Ati med "I want 3.3 drivers" mailer?
ostepopp Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Med de nyeste caytalyst driverene skjer dette...må ende task hvergang jeg skal ut...hehe Men fortvil ikke CS fans, med de litt eldre Omega driverene kan du trykke Esc uten at det henger. Nedlastings link HER Så må dere slå av trueform, hvis ikke ser en del våpen ut som fotballer
Blib Skrevet 17. april 2003 Forfatter Skrevet 17. april 2003 Hmm, nå krasjer CS uansett hva jeg gjør. Må jeg uninstallere 3.2 før jeg installerer de gamle Omega driverene?
ostepopp Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Ja unninstall de nyeste driverene...nå husker jeg ikke om det var: omega_2355 (ATI) eller omega_2392 (ATI) for XP/2000 som funka. Kan du ikke prøve så sifra? (leste at dere har gigabit internett der oppe så da burde det gå rimelig kjapt å laste ned driverene )
maestr0 Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Format C: <enter> Do you really want to format this drive? YN Y <enter>
Blib Skrevet 17. april 2003 Forfatter Skrevet 17. april 2003 Ja unninstall de nyeste driverene...nå husker jeg ikke om det var: omega_2355 (ATI) eller omega_2392 (ATI) for XP/2000 som funka. Kan du ikke prøve så sifra? (leste at dere har gigabit internett der oppe så da burde det gå rimelig kjapt å laste ned driverene ) Kan nå si at jeg er fullstendig kvitt problemet med at hele >XP fryser og må restartes hvis det er fullt på serveren, men jeg får ikke testet noe annet pga det krasjer til desktop HVER gang jeg _kan_ logge inn. Går fint når serveren er full eller lignende, men ellers går det rett til desktop. Får derfor ikke spille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå