Gå til innhold

Norton Utilities gjenoppstår


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gode gamle Norton utilities var kanon, men etter å ha opplevd NORTON INTERNET SECURITY som er et jævla virus i seg selv, så tror jeg det utgår å installere noe Nortongreier lenger.

Flott å høre fra en ekspert! Tommelen opp (i r***)!

Du mener tvert i mot at Symantec-produkter har et ufortjent dårlig rykte?

Jeg mener at godt over halvparten av forumbrukerne her baserer sine uttalelser på 4-5 år gamle Symantec (og særlig Norton) produkter, og ikke har den minste ANELSE om hvordan de fungerer i dag. Dette gjelder de aller fleste negative kommentarene. Resten av dem klarer ikke å finne dette.

Lenke til kommentar
Gode gamle Norton utilities var kanon, men etter å ha opplevd NORTON INTERNET SECURITY som er et jævla virus i seg selv, så tror jeg det utgår å installere noe Nortongreier lenger.

Flott å høre fra en ekspert! Tommelen opp (i r***)!

Du mener tvert i mot at Symantec-produkter har et ufortjent dårlig rykte?

Jeg mener at godt over halvparten av forumbrukerne her baserer sine uttalelser på 4-5 år gamle Symantec (og særlig Norton) produkter, og ikke har den minste ANELSE om hvordan de fungerer i dag. Dette gjelder de aller fleste negative kommentarene. Resten av dem klarer ikke å finne dette.

hahah det sier jo sitt når du må ha et helt eget removal tool for å fjerne det da

Lenke til kommentar
hahah det sier jo sitt når du må ha et helt eget removal tool for å fjerne det da

 

det er svært mange programmer som lar ting ligge igjen etter de er fjernet fra systemet. Norton skal iallefall ha cred for at det gjør det mulig å fjerne alt helt fra datamaskiner.

Unntatt at sist jeg prøvde det (starten av 2008) så lå det masse ting igjen, selv om jeg brukte verktøyet på hjemmesiden deres.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Norton er noe jeg aldri skal ha inn på en PC igjen.

Det er som å helle sirup i PC'en.

:roll:

Norton 2009 er faktisk ikke så ille. Sakte men sikkert blir NIS pakka bedre. Har det på en av PC'ene mine, men ikke primær maskina. Hvis du ikke har brukt det siden 2006 utgaven f.eks, så vil du merke forskjell.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...