Gå til innhold

Billettsalget starter i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, planen har egentlig hele tiden vært å dra på TG nå i påska, men pengemangel gjør det nok litt vanskelig... Dessuten kjenner jeg ingen som skal dit. :p Men vi får se hva det blir til...

 

 

Edit: Jo, jeg kjenner jo Tharshan! :) Men så spørst det jo om han skal dit. :p

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Hmm, planen har egentlig hele tiden vært å dra på TG nå i påska, men pengemangel gjør det nok litt vanskelig... Dessuten kjenner jeg ingen som skal dit. :p Men vi får se hva det blir til...

 

 

Edit: Jo, jeg kjenner jo Tharshan! :) Men så spørst det jo om han skal dit. :p

 

Trenger vell ikke bruke så mye penger:p Bilett/ reise/mat. Kan minimere det en del!;)

 

Ja er jo best å reise sammen med venner! Men er jo en sosial plass så du finner nok mange å bli kjent med!

Lenke til kommentar

Tror de har en god del penger. Men billettene er ikke noe de gjør billigere, satser heller på at alle skal ha det bra. Så alt blir sikkert bedre i år=)

 

Liten snutt fra TG forumet. Deltakerombudet som skrev:

"Prisen er høyere enn 07, og jeg skjønner at det kan være teit.

Men husk at prisen på alt stiger og vi vil veldig gjerne gi ett TG som dere vil minnes.

Så ut fra det så er det ikke så dyrt."

Lenke til kommentar
Tror de heller bruker de pengene som er igjen på flere premier, kule events/show og andre kule ting for å gjøre oss glade:p Har store forventninger til årets TG siden de har mye penger å bruke:)

 

Jeg vil heller ha billige billetter enn masse stæsj, egentlig.

 

+1

Men kan sikkert bli kult med litt bedre premier og sånn, men... jeg er jo ikke der for premier, men for å ha dataparty...!

Lenke til kommentar

Tror prisene har vert ganske like oppgjennom årene:) Var vertfall 670 kr ink. ptn avgift på TG07,837 på TG08 ,

779 kr ink. ptn avgift i år. Vet ikke helt hva prisene var på tidligre TG.

 

Jeg synest nå det er en grei pris:) Får jo vere der i 5 dager. Tenke på festivaler/ konserter og slike ting som varer like lenge, eller bare noen timer kan koste godt over 1000 lappen. Og TG er jo på en måte en festival:)

Lenke til kommentar
Hmm, planen har egentlig hele tiden vært å dra på TG nå i påska, men pengemangel gjør det nok litt vanskelig... Dessuten kjenner jeg ingen som skal dit. :p Men vi får se hva det blir til...

 

 

Edit: Jo, jeg kjenner jo Tharshan! :) Men så spørst det jo om han skal dit. :p

 

Trenger vell ikke bruke så mye penger:p Bilett/ reise/mat. Kan minimere det en del!;)

 

Ja er jo best å reise sammen med venner! Men er jo en sosial plass så du finner nok mange å bli kjent med!

 

 

Jojo, så klart trenger jeg jo ikke bruke all verdens der, og dersom jeg først bestemmer meg for å dra, skaffer meg bilett, finner meg skyss på et vis, og prøver å få det så billig som mulig skulle jeg vel alltids kunnet klare å holde det under 12-1300kr. Tingen er at om jeg hadde kommet meg ned der, så hadde jeg GARANTERT brukt MINST 2000,- på div. stæsj der nede, og det har jeg bare ikke råd til :p

 

Og det med bekjente ville vel heller ikke vært noe problem. NOEN må jeg da klare å bli kjent med, vel... :p

Lenke til kommentar
For mange er The Gathering i påsken det største som skjer. Nå nærmer vi oss påske atter en gang og tradisjonen tro enda et TG. Billettsalget starter i kveld klokken 19:00. Vil du sikre deg plass lønner det seg å være klar. The Gathering er et dataparty som har blitt arrangert hvert år siden 1992. Datapartyet forkortes ofte TG.

 

Forkortes virkelig The Gathering til TG? neh, det visste jeg ikke, og hadde nok heller aldri skjønt det uten å få det inn med teskje. Keep it up.

Lenke til kommentar

Jeg skal på TG i år. Det som har blitt nevnt tidligere her om luftfuktighet, dårlige soveforhold, bråk og dårlig plass

er jo mye av sjarmen og er faktisk det mange mimrer tilbake på når de tenker på TG.

 

Føles ut som mange er sjokkert over å ikke få sin egen lydissolerte luksus suite med king size bed, boblebad og en tjener som kan tørke vekk Grandis og Cola flekkene du klarte å søle på den nye morgenkåpen din som også fulgte med billetten.

Lenke til kommentar

Hah ja helt enig:p Det er jo dette som er gøy med lanparty! Få ei veke som ikkje er som kvardagen din der du sitter på rommet ditt å spiller data!

 

Føler det er slik på alle store arrangemang. Jeg var foreksempel med på Hove i fjord og må virkelig sei at forholda der var ganske gale:p Samme med andre festivaler.

Lenke til kommentar

Blir tg i år ja :) Det er mye annet en å spille der ja. Kjenner folk som ikke tar med pc-er en gang. Som Suram sa. Benytt dere av sjangsene av å høre på foredrag fra NITH og NTNU osv. Røde kors har også noen fine stands. Hvis dere tenker over det er ikke 700kr akkurat dyrt. Det er en gang i året med 5 dager med spilling og mye annet morro. I vikingskipet!!

Jeg gleder meg :D

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke bli vekket av sure crewfolk som sier jeg ikke kan sove her, der, der eller der borte pga brannsikkerhet opp og ned i mente. Det er faktisk ikke særlig "sjarmerende". Kanskje jeg har blitt for gammel, og TG tilhører fjortisene, kanskje jeg bare er uheldig, eller kanskje jeg bare foretrekker litt mindre folk :(

Endret av Inception_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...