Gå til innhold

Elendig kundeservice av Pcutstyr.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk epost i dag om at de ønsket mitt kontonummer da jeg har penger tilgode :) . Min retursak er 3 måneder gammel og dette er første gang de svarer meg.. men dersom pengene kommer på konto så blir jeg fornøyd. Betalte kr 1.795.- for Radeon 1950pro for 1 år og 363 dager siden nå. Dersom jeg får alle pengene refundert vil jeg nok få et raskere kort for de pengene.

Skrevet

Virker som at det skjer ting hos Pc'utstyr om dagen.

 

Tvete AS hadde konkursåpning på fredag.

 

Det gjenstår å se hva som skjer i resten av Tvete-Gruppen.

Skrevet
Virker som at det skjer ting hos Pc'utstyr om dagen.

 

Tvete AS hadde konkursåpning på fredag.

 

Det gjenstår å se hva som skjer i resten av Tvete-Gruppen.

 

Hvor fant du den informasjonen?

 

- kjbu

Skrevet

Det er korrekt at Tvete AS hadde konkursåpning på fredag. Men nå er Tvete AS bare en deleier i Euro It AS (30 %), så det er langt fra sikkert at dette har noen betydning. Men tiden vil vise.

Skrevet
Har fått overført pengene for mitt defekte skjermkort nå. Så er ialt fornøyd, for nå kan jeg kjøpe et bedre et

 

Kor lang tid tok det før du fikk pengane tilbake? Eg fikk også en mail om at eg skulle få pengane kreditert. Sendte kontonummeret mitt til pcutstyr.no, men har ikkje hørt noko meir.

 

At ting ikkje har vore/er heilt som dei skal, hos pcutstyr.no, er vel ikkje til å stikke under en stol, men

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13146377

Skrevet

Jeg fikk kr 1.250 for ett 2 år gammelt x1950pro. Ingen epost eller noen kommunikasjon. Kun penger på konto. Dårlig kommunikasjon, men de gjør tydeligvis opp for seg.

Skrevet

Nytte av produktet over en lengre tid, kan gi avslag i hva man får igjen. Bruker man noe i 2 år har man ikke krav på full refusjon av kjøpsbeløpet. Man vil anse ca gjennomsnittlig levetid og bergne fratrekk i prosent derfra.

Skrevet (endret)

Idag fikk jeg penger tilbake av pcutstyr, så dem gjør i alle fall opp for seg. Beløpet var det samme som jeg betalte for varen.

 

:thumbs:

Endret av AndrewL
Skrevet
Nytte av produktet over en lengre tid, kan gi avslag i hva man får igjen. Bruker man noe i 2 år har man ikke krav på full refusjon av kjøpsbeløpet. Man vil anse ca gjennomsnittlig levetid og bergne fratrekk i prosent derfra.

 

Man skal få hele beløpet igjen.

Skrevet
Nytte av produktet over en lengre tid, kan gi avslag i hva man får igjen. Bruker man noe i 2 år har man ikke krav på full refusjon av kjøpsbeløpet. Man vil anse ca gjennomsnittlig levetid og bergne fratrekk i prosent derfra.

Man skal få hele beløpet igjen.

Du har ikke vurdert å ta en kikk i Forbrukerkjøpsloven noen gang?

Skrevet

Det nufferen poengterer er nok grunnen til at de "seriøse" bare krediterer kjøpssummen direkte, fornøyde kunder er gull verdt - samt det er (som regel) "småpenger" å krange om når en tar morratenter fra kjøpsdato med i regnestyket. I hvertfall om en tar i betrakningen tiden en bruker å krangle frem og tilbake rundt det hele.

 

Men, 3 mnd er nå ikkje så ille, håper hver dag som går at eg får svar på en epost rundt en sak som snart runder 13 mnd! På telefonen blir man lovet så mangt, men lite som kommer skriftlig gitt!

Skrevet

Ja, de fleste krediterer bare kjøpssummen fordi det er mye enklere, og det er ikke så mye å spare på å regne ut bruksfradrag og renter. Men det blir fortsatt fullstendig feil å si at man skal ha igjen kjøpssummen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...