Existence Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Har fått overført pengene for mitt defekte skjermkort nå. Så er ialt fornøyd, for nå kan jeg kjøpe et bedre et
AnRe Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Jeg fikk epost i dag om at de ønsket mitt kontonummer da jeg har penger tilgode . Min retursak er 3 måneder gammel og dette er første gang de svarer meg.. men dersom pengene kommer på konto så blir jeg fornøyd. Betalte kr 1.795.- for Radeon 1950pro for 1 år og 363 dager siden nå. Dersom jeg får alle pengene refundert vil jeg nok få et raskere kort for de pengene.
Ninjahamster Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Ja de hadde vel to valg. Rydde opp i alt rotet de selv har skaffet seg, eller slå seg selv konkurs. Tok sin tid dog.
J-V Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Virker som at det skjer ting hos Pc'utstyr om dagen. Tvete AS hadde konkursåpning på fredag. Det gjenstår å se hva som skjer i resten av Tvete-Gruppen.
kjbu Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Virker som at det skjer ting hos Pc'utstyr om dagen. Tvete AS hadde konkursåpning på fredag. Det gjenstår å se hva som skjer i resten av Tvete-Gruppen. Hvor fant du den informasjonen? - kjbu
magnusalex Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=993744905
Bolson Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Det er korrekt at Tvete AS hadde konkursåpning på fredag. Men nå er Tvete AS bare en deleier i Euro It AS (30 %), så det er langt fra sikkert at dette har noen betydning. Men tiden vil vise.
comb-over Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Har fått overført pengene for mitt defekte skjermkort nå. Så er ialt fornøyd, for nå kan jeg kjøpe et bedre et Kor lang tid tok det før du fikk pengane tilbake? Eg fikk også en mail om at eg skulle få pengane kreditert. Sendte kontonummeret mitt til pcutstyr.no, men har ikkje hørt noko meir. At ting ikkje har vore/er heilt som dei skal, hos pcutstyr.no, er vel ikkje til å stikke under en stol, men https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13146377
AnRe Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg fikk kr 1.250 for ett 2 år gammelt x1950pro. Ingen epost eller noen kommunikasjon. Kun penger på konto. Dårlig kommunikasjon, men de gjør tydeligvis opp for seg.
Alastor Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 De gjør ikke opp for seg, de sender ut summer man kan få tilsvarende kort for i dag. Det er brudd på forbrukerkjøpslovens bestemmelser om heving.
L O G I M A N Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Nytte av produktet over en lengre tid, kan gi avslag i hva man får igjen. Bruker man noe i 2 år har man ikke krav på full refusjon av kjøpsbeløpet. Man vil anse ca gjennomsnittlig levetid og bergne fratrekk i prosent derfra.
CombatPsycho Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 Ettersom de ikke kunne komme med en grunn for at jeg skulle få dagspris istedet for den opprinnelige prisen, ga de seg til slutt. Fikk full pris tilbake i går
AndrewL Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 (endret) Idag fikk jeg penger tilbake av pcutstyr, så dem gjør i alle fall opp for seg. Beløpet var det samme som jeg betalte for varen. Endret 21. februar 2009 av AndrewL
coban Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Nytte av produktet over en lengre tid, kan gi avslag i hva man får igjen. Bruker man noe i 2 år har man ikke krav på full refusjon av kjøpsbeløpet. Man vil anse ca gjennomsnittlig levetid og bergne fratrekk i prosent derfra. Man skal få hele beløpet igjen.
TEE Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Nytte av produktet over en lengre tid, kan gi avslag i hva man får igjen. Bruker man noe i 2 år har man ikke krav på full refusjon av kjøpsbeløpet. Man vil anse ca gjennomsnittlig levetid og bergne fratrekk i prosent derfra. Man skal få hele beløpet igjen. Du har ikke vurdert å ta en kikk i Forbrukerkjøpsloven noen gang?
Nuffern Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Med tillegg av renter fra kjøpsdato blir det ikke langt fra sannheten. Du får nok nærmere 80-90 % av kjøpssum.
bjorn.e Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Det nufferen poengterer er nok grunnen til at de "seriøse" bare krediterer kjøpssummen direkte, fornøyde kunder er gull verdt - samt det er (som regel) "småpenger" å krange om når en tar morratenter fra kjøpsdato med i regnestyket. I hvertfall om en tar i betrakningen tiden en bruker å krangle frem og tilbake rundt det hele. Men, 3 mnd er nå ikkje så ille, håper hver dag som går at eg får svar på en epost rundt en sak som snart runder 13 mnd! På telefonen blir man lovet så mangt, men lite som kommer skriftlig gitt!
TEE Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Ja, de fleste krediterer bare kjøpssummen fordi det er mye enklere, og det er ikke så mye å spare på å regne ut bruksfradrag og renter. Men det blir fortsatt fullstendig feil å si at man skal ha igjen kjøpssummen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå