Gå til innhold

Skjermkort.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pherlia kortet er vel ikke egnet dersom du ikke skal ha 3 skjermen (som jeg selv synest er forvirrende å spille med) :p

 

Jeg ville gått for et Radeon 9700 pro kort... modellen velger du selv men jeg har hørt mye bra om Saphire + at den er billigere....venter du klitt faller 9700 pro kortene når 9800 pro er kommet i butikkhyllene :yes:

 

Lykke til 8)

Lenke til kommentar
kjøp Hercules 9700 pro det holder i massevis til ditt bruk

 

er hercules bedre enn radeon da?? eller har dem bare samme 9700pro navn? :p (kanskje det er samme folka?)

 

LOL, hvis vi omformulerer dette til "Hercules Radeoen 9700pro, klarner det for deg da??

 

hvis ikke, se her --> hercules bruker ATI sin Radeon 9700pro brikke i sine skjermkort, derav forkortelsen "Hercules 9700pro"

Lenke til kommentar
Bør jeg kjøpte Radeon9800 Eller Geforce MX eller i hele tatt vente til et nytt skjermkort kommer?

Jeg skal sikkert spille å kose meg med mye rart på pc'en, HVA ANBEFALER DERE?!  8)

 

Du mener vel "Eller kjøpe geforce FX" :lol:

 

Er det ikke rart at hver gang noen skriver feil i produktnavn blir det nevnt gang på gang, mens hvis noen skriver feil i et vanlig ord er det ingen som legger merke til det? :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...