Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt som squirter!?


Gjest Meg:)

Anbefalte innlegg

Det kan godt være urin i væsken, men væsken er ikke urin. :D

 

Og du tror disse kjertlene er i stand til å produsere flere dl med veske som spruter over det hele?

 

Hvis det kommer ut som en stråle så er det urin. Er det en liten sprut av en eller annen type væske så kan det "kanskje" være noe annet. Er det egentlig så viktig hva det er da? Så lenge man har det godt så spiller vel det ikke så mye rolle annet enn at man må bytte laken om det blir for bløtt i sengen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg til gode å se noen jenter som spruter flere DL, men bortsett fra det: Ja.

 

Væsken produseres i noen kjertler som ligger langs urinrøret og har samme opprinnelse som mannens prostata. Prostataen hos mannen produserer væsken som sædcellene transporteres i. Den væsken som kommer ut ved kvinnens utløsning ligner på sædvæske, men uten sædceller. Kjertlene som produserer denne væsken er godt utviklet hos noen kvinner, men finnes omtrent ikke hos andre.

Lenke til kommentar
Nå har jeg til gode å se noen jenter som spruter flere DL, men bortsett fra det: Ja.

 

Væsken produseres i noen kjertler som ligger langs urinrøret og har samme opprinnelse som mannens prostata. Prostataen hos mannen produserer væsken som sædcellene transporteres i. Den væsken som kommer ut ved kvinnens utløsning ligner på sædvæske, men uten sædceller. Kjertlene som produserer denne væsken er godt utviklet hos noen kvinner, men finnes omtrent ikke hos andre.

 

Men, du må være klar over at det er snakk om "noen" kjertler og kan vel ikke sammenlignes med testiklers sædproduksjon.

At man kan produsere nok veske til at det merkes, ja. Til at det spruter nei.

Lenke til kommentar

Sæden blir produsert i testiklene, men ikke væsken (seminal fluid). Den kommer fra prostataen og seminal glands, og begge deler befinner seg et godt stykke unna.

 

At kvinners utløsning ligner på denne væsken tør jeg ikke si noe på uten kilder, og gidder ikke google selv.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

For det første: Jeg snakker ikke om testiklenes sædproduksjon. Den væsken som du ejakulerer er ikke bare sædceller, men sædvæske. Sædcellene er bare en del av denne væsken

 

Hos mennesker og andre pattedyr kommer sæden fra testiklene der det dannes sædceller, og fra bitestiklene, sædblærene og blærehalskjertelen (prostata) der det dannes sekret som blandes med sæden.

 

Prostata er en kjertel. See my point? :)

 

At kvinners utløsning ligner på denne væsken tør jeg ikke si noe på uten kilder, og gidder ikke google selv.

Prostataen hos mannen produserer væsken som sædcellene transporteres i. Den væsken som kommer ut ved kvinnens utløsning ligner på sædvæske, men uten sædceller.

Lenke til kommentar
Prostata er en kjertel. See my point? :)

Pass på å ikke virke for overlegen nå. Kjertler er et VELDIG bredt begrep. Leveren, nyrene, osv osv. er også kjertler. Kjertler varierer fra å veie noen milligram til kg. Du har ikke noe poeng her, selv om du debatterer greit ellers.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Klart jeg ser poenget, men du tar vist ikke mitt.

Mens sædvesken som du så fint poengterer tar samspillet mellom mange forskjellige "produsenter" så trenger kvinnen kun et par kjertler for å sprute flere dl med væske.

 

Kvinnen har forsåvidt ikke prostata, så hvor hun da magisk får all væsken fra blir jo enten i starten av urinrøret eller da laget av noen få kjertler såpass raskt at man greier å produsere flere dl ved orgasme.

Lenke til kommentar

Some believe that the Skene's glands are the source of female ejaculation.[3] In 2002, Emanuele Jannini of L'Aquila University in Italy showed that there may be an explanation both for the phenomenon and for the frequent denials of its existence. Skene's glands have highly variable anatomy, and in some extreme cases they appear to be missing entirely. If Skene's glands are the cause of female ejaculation and G-spot-orgasms, this may explain the observed absence of these phenomena in many women.[citation needed] [4][5]

 

It has been demonstrated that a large amount of lubricating fluid (filtered blood plasma) can be secreted from this gland when stimulated from inside the vagina.

Lenke til kommentar
Skal ikke blande meg inn i diskusjonen, men to ting å si angående kildene.

 

Skulle gjerne sett noen kilder fra Ideal som var lettere for folk å få tilgang til og lese. Samtidig så har GrandMa gitt ut utallige utdrag fra diverse tekster/nettsteder, uten å henvise til hvor de kommer fra.

 

Ah, men faen. Det glemte jeg på de fleste ja. Dere kan jo bare søke på teksten i google da ettersom de aller fleste er uredigerte. De som er redigert er det bare tatt vekk "Det du spør om" og sånne ting. :)

Lenke til kommentar
Prostata er en kjertel. See my point? :)

Pass på å ikke virke for overlegen nå. Kjertler er et VELDIG bredt begrep. Leveren, nyrene, osv osv. er også kjertler. Kjertler varierer fra å veie noen milligram til kg. Du har ikke noe poeng her, selv om du debatterer greit ellers.

 

Hmm. Det visste jeg ikke. Det jeg prøvde å poengtere derimot var at det kunne godt sammenlignes med den mannlige utløsningen. Kjertel som utskiller sekret vs. kjertel som utskiller sekret. :D

Lenke til kommentar
Skal ikke blande meg inn i diskusjonen, men to ting å si angående kildene.

 

Skulle gjerne sett noen kilder fra Ideal som var lettere for folk å få tilgang til og lese. Samtidig så har GrandMa gitt ut utallige utdrag fra diverse tekster/nettsteder, uten å henvise til hvor de kommer fra.

 

Det er nå engang sånn at medisinsk forskning stort sett blir publisert som enten a) bokform eller b) artikler i medisinske utgivelser, som stort sett leger og forskere mottar.

Det er slik det foregår, og sånn er det bare. Det er faktisk stor prestisje i å få publisert artikler i slike publikasjoner, for eksempel var det jo en kjent norsk lege som fabrikkerte i den hensikt å få publisert sine artikler.

 

Jon Sudbø: http://www.aftenposten.no/amagasinet/article1207468.ece

I oktober 2005

kommer Sudbøs artikkel i Lancet. Større anerkjennelse kan knapt en forsker innen medisin få.

 

Disse artiklene er ikke i hovedsak utgitt for at vanlige folk skal ha tilgang til de, de er beregnet på profesjonelle, de utgis i den hensikt at leger skal holde seg faglig oppdatert.

 

LIKEVEL KAN MAN IKKE BENEKTE ARTIKLENES EKSISTENS.

Endret av Ideal
Lenke til kommentar

Hvis denne forskningen er til for at leger skal holde seg oppdatert har jeg fortsatt til gode å finne en eneste lege på nettet som er 'oppdatert'.

 

Jeg benekter ikke artiklenes eksistens, men jeg har ingen grunn til å ta ditt ord på hva som står der. Hadde dette vært en etablert sannhet innen forskernes verden kan jeg vedde på at det ville vært usedvanlig enkelt å finne dokumentasjon på det. På en eller annen måte finner slik informasjon seg veien til internett på et eller annet tidspunkt uansett. Hvis det virkelig er så vanskelig å finne en kilde tviler jeg sterkt på sannhetsgehalten i ditt utsagn. :)

Lenke til kommentar

Tror ikke det er noe stort poeng i å prøve å overtale Ideal. Det er ganske drøyt å bruke en forsker som døde for over 50 år siden som noe slags "bevis" på at squirting ikke eksisterer, med tanke på hvor tabubelagt det var da, og egentlig også er nå.

 

Jeg vet at det eksisterer, det er ikke piss både grunnet alt man leser om det og fordi jeg lett lukter forskjellen :p Det kan komme flere DL også. Og jeg har i tillegg sett det på porrfilm og synes ikke det er så langt ifra sannheten som noen skal ha det til :p

 

edit: siktet her til female ejac. Aner ikke om det eksisterer med mannlig, men det gjør sikkert det også

Endret av Gebby
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...