Gå til innhold

[LØST] Hva betyr varsel sendt fra Posten? Bestilt fra komplett


Anbefalte innlegg

Har bestilt noen greier på komplett.no, b.annet en skjerm. Så står det på sporingslinken at varsel er sendt. Er en stund siden jeg har bestilt fra komplett, men har vanligvis fått pakken på døren hjemme, betyr det at det har bare sendt en hentelapp? Eller kommer det fortsatt på døra?

 

Takk for svar :)

Endret av Mr. Dott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om eg hugsar riktig betyr "Varsel sendt" at det er send ein SMS eller e-post med sporingsnummer. Om det gjeld lapp og veit eg ikkje.

 

Har du heile historikken på pakken?

Har ein pakke liggande på posten sjølv frå Komplett, der ser sporingen sånn ut:

 

29.01.09 09.48 VARSEL SENDT

29.01.09 09.07 ANKOMMET POSTKONTOR **** *******

28.01.09 11.55 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 5020 BERGEN

27.01.09 18.18 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

 

Klokka 09:48 fekk eg ein SMS med sporingsnummer. Du får hentelapp/SMS/e-post med mindre du har bestilt levering på døra.

 

Når Komplett har oppretta sporingsnummer, men ikkje levert inn pakken meiner eg det skal stå "Melding om pakke mottatt" eller noko sånt, men ikkje "Varsel sendt".

Lenke til kommentar

29.01.09 10.07 VARSEL SENDT

29.01.09 10.05 VARSEL SENDT

29.01.09 09.54 OPPLASTET TIL DISTRIBUSJON ****** *****

28.01.09 19.01 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

 

Sånn ser begge sporingnummra ut.

Bestilte postens service pakke, og har alltid fått pakke på døra, men vet ikke om dette er noe posten eller komplett har endra på.

 

Noen som vet?

 

MSg: Den komme idag, men jeg lurer på om jeg må hente den på butikken, eller om den kommer rett hjem.

Har alltid kommet hjem, men kan ikke huske den *varsel sendt*, bare opplastet til distrubisjon.

 

EDIT: HEr er en annen pakke jeg fikk for noen måneder siden:

 

04.11.08 16.09 UTLEVERT **** *****

04.11.08 09.06 VARSEL SENDT

04.11.08 08.53 OPPLASTET TIL DISTRIBUSJON **** *****

03.11.08 19.53 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

 

Da fikk jeg den hjemme, så da tror jeg den kommer hjem. Takk for hjelpen unansett :)

Endret av Mr. Dott
Lenke til kommentar

Stemmer det Zeph.

 

Mr. Dott: Med mindre du valgte å få pakka på døra hos komplett, må du hente på posten. Med mindre du har bestilt ett stk RAM-brikke som får plass i postkassen. Gå tilbake og sjekk hvilken sendingsmetode du valgte. Evt ring komplett og hør med dem.

Lenke til kommentar

Vanleg servicepakke blir lever på Postkontoret, du må ha bestillt "Hjem på døren", med mindre alt blir levert ut i ditt område, det er mogeleg.

 

Uansett så er pakken lasta opp i dag klokka 09:54 og vil bli levert i løpet av dagen. "Varsel sendt" betyr sikkert at det er sendt varsel på SMS eller e-post at pakken blir levert i dag, har du sjekka om du har fått noko?

 

Opplastet til Distribusjon betyr: Pakken er lastet på bil for utkjøring til mottaker.

 

Står her: http://www.bring.no/7730.cms

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Vanleg servicepakke blir lever på Postkontoret, du må ha bestillt "Hjem på døren", med mindre alt blir levert ut i ditt område, det er mogeleg.

 

Uansett så er pakken lasta opp i dag klokka 09:54 og vil bli levert i løpet av dagen. "Varsel sendt" betyr sikkert at det er sendt varsel på SMS eller e-post at pakken blir levert i dag, har du sjekka om du har fått noko?

 

Opplastet til Distribusjon betyr: Pakken er lastet på bil for utkjøring til mottaker.

 

Står her: http://www.bring.no/7730.cms

Er på skolen, men så lenge noen er hjemme til å skrive under at jeg har mottatt så får jeg den på dør er jeg 99% sikker på :)

OM ingen er hjemme, legger de en lapp i postkassa, så må jeg hente den på butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...