Gå til innhold

Tre nye fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som jeg må ha meg 6700, ja... bare for å tisse i øret på visse SE fanboys jeg kjenner... de sier Nokia er steinaldertelefoner. Hmm... kansje det ikke er verdt det likekvel, når folk skal være såpass inkompetente?...

 

Blir hvertfall et sikleobjekt om jeg ikke kjøper den pga de flate tastene.

 

Kjøp deg 6700 du, så får alle SE fanboysa du kjenner seg en riktig god latter. ;)

De kommer nok til å spørre om du har sendt inn telefonen på verksted, og måttet ta i bruk den gamle telefonen fra 1998 :p

Lenke til kommentar
redigert: når jeg tenker meg om, så gidder jeg ikke å kommentere troll

 

Tja, eller du kommenterer kun dem som er enige med deg. Tror heller det er der skoen trykker. At noen her løper rundt og ser troll på høylys dag, er en hersketeknikk som er gått av mote for flere år siden. Det var et fenomen som ble brukt på news for snart et 10 år siden, men er for lengst død og begravet. At noen er uenig med deg, er ikke det samme som at de troller i en post, men akk så behagelig å rope troll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1: Den har kun MicroUSB tilkobling. Dette bruker man til lyd, lading og dataoverføring.

2: Det er ingen nærmere info enn 2. kvartal. Heller ingen info om hva som blir hovedfargen, for å si det slik. Jeg vil gjette på at du har børstet metall og svart metall tilgjengelig fra starten av.

3: Ingen stereo.

 

Altså er det noen små minus: Ingen xenon, ingen stereo, ingen 3,5 mm jack.. Men slikt må man rett og slett forvente. Dette skal være en prisbevisst bestselger, men skal ikke konkurrere ut de dobbelt så dyre produktene :)

 

 

Her er de første livebildene på nettet :)

060.jpg

 

all-face.jpg

 

019.jpg

 

025.jpg

:love:

 

http://www.mobile-review.com/review/nokia-6700.shtml

Endret av genser
Lenke til kommentar
Har selv Nokia 6300 som jeg er ganske fornøyd med. Vurderer 6700 når den kommer, men liker ikke at Nokia nå bruker en mikro-USB-port for headsettet. Hvorfor kan de ikke innse at 3.5mm plugg for lyd er det beste for oss kunder?

 

Jeg vil gjerne velge headsettet selv!

 

Du kan bruke en enkel overgang fra usbmini til 3.5mm, koster ingenting og er knøtteliten. Kommer til å kjøpe denne, overgang til 3.5mm og 8GB minnekort. Tror det kommer til å bli kjempebra :)

 

Edit: Håper den kommer 1. Mars. Holder snart ikke ut med k510i'en...

Endret av Gordion
Lenke til kommentar

6700 classic: Den har 2.0mm ladeplugg også heldigvis. :)

Noen som vet om Nokia endelig har fått mulighet til multitasking av java programmer, eller minimering i det minste, i S40 6th edition som jeg ser denne har?

Det er det eneste jeg savner faktisk... Dvs. mini-jack hadde også vært å foretrekke, med det finner jo overgang.

Lenke til kommentar

Godt observert. Da blir jeg i tvil om den støtter lading via MicroUSB, men den bør jo det.

 

Kun Apple-multitasking på denne og. Dvs. du kan ha musikkspiller gående mens du gjør annet, men kan ikke veksle mellom ulike programmer. Lenge vært spekulert i når S40 vil få ordentlig støtte for dette, men vi er visst ikke helt der enda.

Lenke til kommentar
Pooooeeee, kan du slutte snart? Alle har skjønt at du hater Nokia-telefoner nå... >.<

 

Da har du missforstått for jeg hater da slettes ikke Nokia, men ser på dem som et likeverdig produkt kontra andre mobiltelefoner. Noe amobil ikke gjør.

Så du latterliggjør Nokia og Nokiabrukere fordi Amobil (etter din mening) favoriserer Nokia?

Burde du ikke heller gjort narr av Amobil?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...