Gå til innhold

Har du noen gang vunnet noe?


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke vunnet så mye i mitt liv, men litt har det da blitt:

- Vant en bok om hester (yay :p) når jeg gikk i tredje.

- Vant en MP3 spiller med 256 mb i niende, konkurransen gikk ut på og ha flest poeng etter ett år med uke nytt.

- Kom på andre plass sammen med 4 andre i klassen min i en uke nytt konkurranse mellom ungdomsskoler på Helgeland, vant noen tusen tror jeg, men de gikk til klasse kassen da.

 

Ellers taper jeg for det meste :p

Lenke til kommentar

Har vunnet litt smått på flaxlodd nå og da, og 200kr på spillemaskin da jeg satset 1 krone^^. Og angående spillemaskin, da jeg var på klassetur en gang og vi venta på toget, var vi på narvesen og en venn bestemte seg for å spille bort en tier på en maskin der, han satte igang å satse en og en krone, men etter 3 kroner bestemte jeg og venn oss for at vi skulle kødde med han å ta all inn. Så jeg trykka all inn knappen og vennen trykka spill, og vist faen fikk han ikke jackpot da, potten var 1350 kr elns:P Karma klaska meg i trynet^^

Lenke til kommentar

Jeg vant 2GB god RAM til datamaskinen i gode gamledager på en konkurranse hos Norwegian E-Sports League som de snøsnokkene av noen inkompetente såpekokere klarte å ikke gi meg. Hater dem for det.

 

Det morsomste å vinne er de personlige seierne. For eksempel når en fyr er så tøff mot deg fordi han liksom er mye flinkere enn deg på noe, så gruser du han, og derav vinner.

 

Så har jeg vunnet i RadioBingo. Det er jo rimelig svett. Hahah.

Lenke til kommentar

Har vunnet marsipangrisen et par ganger under den dypt alvorlig mandel i grøten konkurransen vi har hver julaften.

Vant også en bok som ble loddet ut en gang ikke 10. klasse. Har ikke lest den.

Har også vunnet ymse fotballkamper.

Pengespill ligger det heller dårlig an med. Definitivt tapt mer enn jeg har vunnet.

Lenke til kommentar
Har vunnet marsipangrisen et par ganger under den dypt alvorlig mandel i grøten konkurransen vi har hver julaften.

Vant også en bok som ble loddet ut en gang ikke 10. klasse. Har ikke lest den.

Har også vunnet ymse fotballkamper.

Pengespill ligger det heller dårlig an med. Definitivt tapt mer enn jeg har vunnet.

Tar jeg feil om jeg sier at du har vunnet en jævelig masse melkesjokolade på et lykkehjul en gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...