Gå til innhold

Trailer: Fallout 3: Operation Anchorage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forklar.

 

Jeg velger å tro at det er andre veien heller. PC har tapt seg som spillplattform og konsollene tar mer og mer over for den gjengse mann. Også koster det ikke skjorta for å ha et oppegående system. PC verdenen kunne lært litt ved å ha et samkjørt system slik at folk ikke trenger å forholde seg til et utalls forskjellige systemer. Tenker da spesielt på maskinvarekrav og drivere.

Lenke til kommentar
Forklar.

 

Jeg velger å tro at det er andre veien heller. PC har tapt seg som spillplattform og konsollene tar mer og mer over for den gjengse mann. Også koster det ikke skjorta for å ha et oppegående system. PC verdenen kunne lært litt ved å ha et samkjørt system slik at folk ikke trenger å forholde seg til et utalls forskjellige systemer. Tenker da spesielt på maskinvarekrav og drivere.

 

Absolutt sett kan jeg vansklig se for meg at PC har tapt seg som spillplattform, kanskje med unntak av drm. Det har blitt billigere og enklere enn noensinne å spille på PC. For meg personlig er jo også konsoller dyrere pga dyrere spill, men det vil jo variere etter hvor ivirg spiller man er. Det han antakelig mener er at menyer, kontroller og grafikk forenkels for å passe til konsoll. Og at spillene således blir mer "primitive" enn de kunne ha vært. Når det er sagt så nærmer jo konsoller seg PC mer og mer også, på måten de er bygd opp og fungerer.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...