Gå til innhold

Blackfathom Deeps Mystikk & Mysterium


Anbefalte innlegg

Ja, hei ja. Dette er den gigantiske tråden om BlackFathom Deeps og diskusjon rundt mystikken til denne instancen.. syns den er veldig fascinerende

 

positivt:

*bra laga

*kule bosser

*kule mobs

*det er pvp der

 

negativt:

*ikke fult så bra loot

*kan være vanskelig å skaffe gruppe

*kan være vanskelig for noen (meg) og finne frem

*ligger litt langt ute fra sentrale steder

 

Instancen ligger jo i ashenvale som er ganske så mystifistisk i seg selv, som så, mnjaah

 

Men det jeg lurer på hvorfor er det nesten ALDRI noen grupper som går dit? The er 5 player limit og lvl between 20-28.. så det skulle ikke være altfor stress

 

Syns selve historien er helt fantastisk:

Situated along the Zoram Strand of Ashenvale, Blackfathom Deeps was once a glorious temple dedicated to the night elves' moon-goddess, Elune. However, the great Sundering shattered the temple - sinking it beneath the waves of the Veiled Sea. There it remained untouched - until, drawn by its ancient power - the naga and satyr emerged to plumb its secrets. Legends hold that the ancient beast, Aku'mai, has taken up residence within the temple's ruins. Aku'mai, a favored pet of the primordial Old Gods, has preyed upon the area ever since. Drawn to Aku'mai's presence, the cult known as the Twilight's Hammer has also come to bask in the Old Gods' evil presence.

 

ss0004-thumb.jpg

 

Digger murlocs :!: auuruauguasufua HEHEHEHEHEHHEHEHEHEHE :dontgetit:

 

btw, om noen har andre instancer å fortelle om og som de kan anbefale, post det i denne tråden, så kan jeg endre emnetittel kanskje til "den store instance tråden" og vi kan få en vote på hvilken instance som er kulest

 

 

 

kk thx every1 nå forstår dere vel meg :D *kodespråk*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en kjempekul instance og det er synd Blizzard har mistet kunsten å lage bra instancer slik dem gammle er, etter hva jeg har lest så har vel hoved designeren forlatt Blizzard så det er andre som lager instancer osv nå?

 

Dette vet jeg ikke om er sant eller om jeg husker feil osv..men en ting som er sikkert er at gamle wow instancer er noen av dem beste i hele spillet...inkludert Blackfathom Depps.

Lenke til kommentar
Det er en kjempekul instance og det er synd Blizzard har mistet kunsten å lage bra instancer slik dem gammle er, etter hva jeg har lest så har vel hoved designeren forlatt Blizzard så det er andre som lager instancer osv nå?

 

Dette vet jeg ikke om er sant eller om jeg husker feil osv..men en ting som er sikkert er at gamle wow instancer er noen av dem beste i hele spillet...inkludert Blackfathom Depps.

 

Ja, veldig enig her. Syns ikke de instance i BC og Wotlk har samme preg som de gamle instance har, de gamle er helt klart favorittene mine :)

Lenke til kommentar

Husker BFD var min aller første instance. Visste ikke engang va elies var, bare at de ga mer exp enn vanlige mobs :D

 

Men tror faktisk vi tok den uten for mange problemer, kan ikke huske noen wipefest.

 

Er årevis siden jeg har vært inni der.. Så husker ikke hvordan den ser ut lengre.

Lenke til kommentar
..

Men det jeg lurer på hvorfor er det nesten ALDRI noen grupper som går dit? The er 5 player limit og lvl between 20-28.. så det skulle ikke være altfor stress

Well, med mindre man er nelf (på alliance siden i alle fall) er det jo latterlig langt til Ashenvale på level 20. Joda, båter og portaler ftw, men det er fortsatt litt utenfor allfarvei. Spesielt nå med buffa XP er det liten vits i å stresse verden rundt etter XP.

 

Men joda, jeg digger de gamle instancene. Litt artig med achievementsystemet (om man er litt achievementhore!), er drivkraft for å dra igjennom alt som finnes av instancer igjen. Lettere å sette pris på dem på 80 også, i alle fall mtp design o.l. Slipper å være så på vakt og ikke ninjapulle hele tia :!:

 

Var i Ragefire Chasm for første gang her om dagen. Den ligger jo så sentralt når man spiller gnom!

Lenke til kommentar
Jeg må nesten ta meg en tur i BFD nå etter å ha lest litt her. Kan ikke huske hvordan den var. Nesten litt usikker på om jeg har vært der i hele tatt :p

 

Så får jeg achievment også ;)

 

Kos deg ;) Elsker å ri gjennom ashenvale for å komme dit, det er så koselig der ^^

Lenke til kommentar
Jeg digger BFD. En av mine favoritt-instancer.

Leste noe om at den ikke alltid har vært der den er da. Noen som vet hvor den var før?

 

 

Det har jeg ikke hørt om :ohmy: Det skulle jeg og likt og vite mer om!

 

 

Under betaen var den opprinnelig i Darkshore men ble flyttet til Ashenvale.

Sikkert fordi Horde på PvE-servere ikke skulle bli flagget for PvP siden Darkshore tilhører Alliance.

Lenke til kommentar

Blackrock Depths og Stratholme har vært (og er) noen av mine favoritter. De er så utrolig bra designet! Det er flott å se på - utfordrende å spille, men ikke uoverkommelig. Loot er nå så som så, det er en del bra, men de erstattes jo fort.

 

BRD har en del quests man kan gjøre, og roller man alle før man drar så får man et level eller 3 ved å levere inn quests etterpå.

 

BRD - http://www.wowwiki.com/Blackrock_Depths

Once the capital city of the Dark Iron dwarves, this volcanic labyrinth now serves as the seat of power for Ragnaros the Firelord (siste boss i Molten Core lvl 60 raid). Ragnaros has uncovered the secret to creating life from stone and plans to build an army of unstoppable golems to aid him in conquering the whole of Blackrock Mountain. Obsessed with defeating Nefarian and his draconic minions, Ragnaros will go to any extreme to achieve final victory.

 

Stratholme er bare helt genial - historien bak byen også:

 

The city of Stratholme[27, 8] was the northernmost city of the Kingdom of Lordaeron, and is the city where the Order of the Silver Hand was founded.

 

The Scourge’s capital in Lordaeron, Stratholme is a city of evil and dark magic. Once a great human city, the mad Prince Arthas ravaged Stratholme in the Third War and the undead moved in soon after. Kel’Thuzad raised undead structures among the human ruins. Undead and necromancers control the city while gargoyles and frost wyrms patrol the sky. Noxious orange mist oozes from the buildings and poisons living creatures, transforming them into servants of the Scourge. Kel’Thuzad’s rule here is absolute, and from here he stretches his skeletal hands to control the surrounding plaguelands.WoWRPG 20

 

The largest city after Lordaeron's capital, Stratholme was destroyed by Arthas in the opening hours of the Third War, as he massacred the city's citizenry after they were infected by the Plague of Undeath. Stratholme burns to this day, and its districts have been split between the overzealous Scarlet Crusade led by Grand Crusader Dathrohan, and the Scourge forces led by the death knight Baron Rivendare.

 

wow-blackrock-mountain-1280x1024.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...