Gå til innhold

Gamestop "bytt inn 2 spill" for killzone 2 billig tilbud


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Playtrade-v8arer sendes til hele verden. Les FAQ. :)

 

Bortsett fra kanskje litt lengre leveringstid blir ikke du som kunde å merke noen forskjell på å handle helt vanlig:

Wherever you see PlayTrade items you can add these to your basket in the same way you add a Play.com item. Then you simply checkout as normal. Play.com handles all of the payment process on its secure servers and pays the seller directly, once your order has been posted. This ensures both a quick and easy checkout, and that all your payment details remain secure.

 

Edit: Gikk litt fort i svingene tidligere.

 

Can I have PlayTrade orders sent to me overseas?

 

Many PlayTraders are able to dispatch items to European delivery addresses. To see which items can be delivered to addresses outside the UK click on the euro (€) symbol in the Shopping Basket. You will then be able to browse the site for internationally available items.

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar

Skal gjøre dette selv, venter på haze og beowulf fra play.com nå, til sammen ca. 200:) Så da blir det 400 for KL2 Special edition, mens jeg ellers ville betalt 650 eller hva nå det koommer til og koste for den vanlige versonen på spaceworld :) Lurer på hva special edition er, tror ikke det er demo greier, men vil absolut tippe på tin case edition. Håper det er no litt spenstig greier da:) Legger med et bilde jeg...

 

EDIT: fant et bilde til av en tin boks verson...

post-93828-1233079692_thumb.jpg

post-93828-1233091720.jpg

Endret av andy24
Lenke til kommentar
Skal gjøre dette selv, venter på haze og beowulf fra play.com nå, til sammen ca. 200:) Så da blir det 400 for KL2 Special edition, mens jeg ellers ville betalt 650 eller hva nå det koommer til og koste for den vanlige versonen på spaceworld :) Lurer på hva special edition er, tror ikke det er demo greier, men vil absolut tippe på tin case edition. Håper det er no litt spenstig greier da:) Legger med et bilde jeg...

 

EDIT: fant et bilde til av en tin boks verson...

 

Kommer jo med fortollings gebyr da på noen hundre... Pluss at da vil spillet bli liggende hos tollerne ei uke eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Kommer jo med fortollings gebyr da på noen hundre... Pluss at da vil spillet bli liggende hos tollerne ei uke eller noe sånt...

 

?

 

Man trenger ikke fortolle noe man kjøper i en norsk butikk. Eller er det noe jeg har misforstått her nå?

 

 

Play.com er engelsk. MEN du slipper unna frakt da :p hehe

Lenke til kommentar
Kommer jo med fortollings gebyr da på noen hundre... Pluss at da vil spillet bli liggende hos tollerne ei uke eller noe sånt...

 

?

 

Man trenger ikke fortolle noe man kjøper i en norsk butikk. Eller er det noe jeg har misforstått her nå?

 

 

Play.com er engelsk. MEN du slipper unna frakt da :p hehe

 

Kjøpte han ikke Haze og Beowulf derfra til omtrent 100 kroner per stykk? Det er ingen fortolling på varer under 200 kr. Jeg trodde da at han kjøpte de to spillene derfra for å så bytte de inn mot KZ2 hos Gamestop. Det er jo det han skriver.

Lenke til kommentar
Kommer jo med fortollings gebyr da på noen hundre... Pluss at da vil spillet bli liggende hos tollerne ei uke eller noe sånt...

 

?

 

Man trenger ikke fortolle noe man kjøper i en norsk butikk. Eller er det noe jeg har misforstått her nå?

 

 

Play.com er engelsk. MEN du slipper unna frakt da :p hehe

 

Kjøpte han ikke Haze og Beowulf derfra til omtrent 100 kroner per stykk? Det er ingen fortolling på varer under 200 kr. Jeg trodde da at han kjøpte de to spillene derfra for å så bytte de inn mot KZ2 hos Gamestop. Det er jo det han skriver.

 

 

Sorry! Misforsto litt der ja ;P hehe

 

Edit: Skal gjøre den samme dealen eg å ! Skal til haugesund i neste uke ! :D:D:D

Endret av alfarnes89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...