Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bare her hos meg produktene kommer opp med "før" pris på produktsidene enda? Bestillte nesten P180 kabinettet; men såg plutselig prisen .. var jo ikkje så billig allikevel jo!

Performance One P180 Midi tower

*snip*

før: 995,-inkl. mva 595,-

Ser rett pris på tilbudssiden, men når eg trykket på linken til produktsiden så stod det 995. Ser ut til å ordnet seg nå riktig nok, frister straks meir å kjøpe kabinett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå har de slått sammen bestillingene mine. 15 linjer med varer så langt. Nå er ikke alt til meg da. Dama skulle ha noe også.

Uff, er det mulighet for å finne ut hva som har vært?

Jævla bra av meg å sove til nå! Argh!

Skrevet
Hjemmekinoen anbefales btw! Rock on!

TXQ120 du mener? vurderer virkelig å kjøpe som 18års gave til meg selv. har dog litt lite rom atm, men skal ikke bo hjemme resten av livet heller :p

Skrevet

Netshop burde ha Mtron Mobi3000 1,8" SSD PATA på tilbud. Og i sortementet for den saks skyld.

Jeg har veldig lyst på en 1,8" SSD med PATA-kobling på 32 eller 64GB til min lille bærbare!

Ønsker og håper!

Skrevet
Uff, er det mulighet for å finne ut hva som har vært?

Jævla bra av meg å sove til nå! Argh!

I førsteposten i tråden her så ser du en oversikt over hvilke tilbud som har vært så langt.
Skrevet

Edit: Passer ikke vanlige ATX hovedkort i Antec P180 mini?

Nei, kun MicoATX.

Noen som vet om det finnes crossfire kort som også er m-atx?

Skrevet
Hjemmekinoen anbefales btw! Rock on!

TXQ120 du mener? vurderer virkelig å kjøpe som 18års gave til meg selv. har dog litt lite rom atm, men skal ikke bo hjemme resten av livet heller :p

Jepp, har den selv. Er faktisk uhyre bra lyd i den! Hadde "pro" 5.1 anlegg før med HK forsterker, Cerwin Vega osv, men dette tar kaka :D

Tror du burde satse på det. :D

Man får vel kun rabatt på de som er på timen, ja?

Skrevet

bare oppe i 2 bestillinger jeg :(

yeong yang cube,veggfeste og 2 razer muser til brodern

2 razer muser til meg

har 5k igjen men var lite fristende hittil :/ drømte om en av xeon, 1.5tb seagate,raidkontroller,hotswap ramme eller rack kabinett men kom ikke jo :(

Skrevet

Kunne virkelig trengt et 775HK i den lettere prisklassen (Gikk glipp av X48 kortet) og et trådløst nettverkskort (PCI) hadde heller ikke vært å forakte.

Skrevet
Omfg, skulle vært her fra 15-16..

Kjøleskap, OCZ Ram, HD4870, powerball! Alt som jeg skulle ha -.-

You snooze, you lose. ;)

Er lov å håpe på at de gjør slik de har gjort tidligere og legger ut mesteparten av tilbudene igjen fra klokka 22-24.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...