Gå til innhold

Håndballkafeen - Generell håndballdiskusjon


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Hva mener dere om kant-plassen på OL-laget? Nora Mørk og Amanda Kurtovic sloss om den samme plassen. Selv mener jeg Mørk scorer flere mål og ha mer å spille på. Men har jo vært skadet i 1 år..

 

Jeg mener Nora Mørk har større kapasitet, og at hun er den mest solide på kant av de to :-)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Dæven, i denne tråden er det like mye action som i buksene til en pleiepasient.

 

Siden Anja Edin nå kanskje skal tilbake på landslaget, hva var grunnen til at hun ikke fikk være med tidligere? Det er jo tross alt 2 år siden sist? Jeg synes å huske at hun gjorde/sa noe som treneren ble forbannet over, men jeg husker bare ikke hva det var.

 

Skreppa er fuckings butch, forresten.

Lenke til kommentar

Det var vel det at hun gikk imot trenerens anbefaling og sa at hun var for god til å spille der. Sånn som jeg husker det, så ble hun jo ikke "degradert" permanent heller, det var bare snakk om noen kamper.

 

Du gjør det treneren sier uansett hva og dersom h*n vil at du skal tilbringe noen få kamper på rekruttlaget så gjør du det. Som sagt, hun var jo ikke kastet av a-laget såvidt jeg husker.

 

PS: I en eventuell slosskamp mellom hun og Thorir så hadde nok islendingen fått bank.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...