Gå til innhold

Tvilsom «heder» til Uwe Boll


Anbefalte innlegg

Syntes dette er en urettferdig pris.

 

Postal var kanonmorsom syntes jeg...

Parodien på 911-flyet som ikke nådde målet sitt fordi det ble styrtet av pasasjerene, barnemasakren og når han fortalte om film-finansieringen var blant høydepunktene.

 

Bloodrayne, og Dead or Alive er OK popcorn-underholdning, med sexy piker.

Dungeon Siege er også OK.

 

Tror ikke at noen av disse filmene hadde ikke vært noe bedre om George Lucas hadde vært Director og Producer, til det er bakgrunns-materialet (spillene's historie) rett og slett for dårlig til at det kan bli fantastisk film av.

90% av de som er nominert på amanda hadde fortjent en slik 'award' før Uwe Boll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Journalist mannen da.... In the name of the king kostet ikke 600 millioner, men 60. Inntjent var i underkant av 5 millioner, ikke 50.

 

Skjermen din som brenner opp? Jeg hadde en skjerm som brant opp for en si 10 år sia, like før det ble svart så ble det en anelse dobbelt gitt.

Lenke til kommentar
Journalist mannen da.... In the name of the king kostet ikke 600 millioner, men 60. Inntjent var i underkant av 5 millioner, ikke 50.

 

Skjermen din som brenner opp? Jeg hadde en skjerm som brant opp for en si 10 år sia, like før det ble svart så ble det en anelse dobbelt gitt.

Tror du ser dobbelt, dollar og norske kroner står ikke likt i kurs.

 

Når det er sagt er tallene 35 millioner og 420 millioner, for å være helt korrekt. Det er nå rettet på.

Lenke til kommentar
Når man ikke trodde han kunne gjøre noe verre gav han oss Alone in the Dark 2 med en asiatisk Carnby. Det sier jo sitt... :whistle:

 

Er faktisk ikke Uwe Boll som har laget nummer 2. :p

http://www.imdb.com/title/tt0913951/

Kan ikke være Uwe boll som har laget en film med så mye som 4.7 på imdb kan det vel! :p

 

For et par dager siden var det faktisk Disaster Movie som hadde den desiderte bunnplasseringen. Så det ser ut som hypen på dårlige filmer blir rettet litt vekk fra Uwe Boll.

 

Når det er sagt er jeg, som nevnt mange ganger tidligere, storfan av det Uwe gjør. Det jeg er litt spent på er om han har omfavnet rollen som "den moderne Ed Wood" eller "verdens verste regissør" i så stor grad som vi så på Postal. Hvis så, burde han møte opp personlig for å motta sin razzie...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...