Gå til innhold

Min treningslogg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener du på da? Benkpress?

 

Ja, ser det i beskrivelsen. Ja, jeg vill si du er ganske en maskin! Najs! Jeg hadde aldri greid det! Å du er 16? I'm impressed!

 

Jepp, i benkpress :) Hvor mye makser du på?

Hehe, nei, jeg trener ikke på treningsstudio jeg er bare 15 år:/ Blir 16 den 24mai. Når jeg blir 16 har jeg lyst og begynne på ett trenings studio. Når begynte du og trene siden du kan ta så mye når du er 16år?

Lenke til kommentar

Jeg startet å trene litt med benk når jeg var litt over 10 år, alltså 5 klasse :) JEg startet forsiktig, men det som er rart er at det ikke har hemmet veksten min. Jeg spiser mye ris og kylling, lever rett og slett et unormalt sunt liv. Trikset er å spise så mye sunn mat som mulig. En ting, jeg boler ikke. Tar sterk avstand fra boling.

Lenke til kommentar
Jeg startet å trene litt med benk når jeg var litt over 10 år, alltså 5 klasse :) JEg startet forsiktig, men det som er rart er at det ikke har hemmet veksten min. Jeg spiser mye ris og kylling, lever rett og slett et unormalt sunt liv. Trikset er å spise så mye sunn mat som mulig. En ting, jeg boler ikke. Tar sterk avstand fra boling.

det er bra,ikke begynn å eksprimenter med piller som nitrix el slik som enkelte andre gjør.

hold deg til kjøttkaker og elgekjøtt;)

 

BSN nitrix:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ypzmCfN51Ws

post-170365-1232845144_thumb.jpg

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Jeg startet å trene litt med benk når jeg var litt over 10 år, alltså 5 klasse :) JEg startet forsiktig, men det som er rart er at det ikke har hemmet veksten min. Jeg spiser mye ris og kylling, lever rett og slett et unormalt sunt liv. Trikset er å spise så mye sunn mat som mulig. En ting, jeg boler ikke. Tar sterk avstand fra boling.

det er bra,ikke begynn å eksprimenter med piller som nitrix el slik som enkelte andre gjør.

hold deg til kjøttkaker og elgekjøtt;)

GLemte selvsagt å si at jeg tar protein pulver og piller. MEn, egentlig er det unødvendig. Man kommer langt bare med vanlig norsk kosthold ;) Noe dere lurer på?

Lenke til kommentar

16 år og 152.2kg benkpress = skademagnet

 

Du burde være veldig forsiktig med så tunge vekter spesielt i en så ung alder, kroppen din skal i utgangspunktet ikke være klar for så store belastninger. Nå har jeg ikke sett noen bilder osv av deg så vet ikke hvor bra bygd du er men dette synes jeg er litt skummelt rett og slett..og da tenker jeg på ryggen din og evnt andre skader du kan pådra deg.

 

Om du tar så mye i benk så håper jeg du trener resten av kroppen din bra også? Og at teknikken din ligger 101% inne, mye veier du foresten?

Lenke til kommentar
16 år og 152.2kg benkpress = skademagnet

 

Du burde være veldig forsiktig med så tunge vekter spesielt i en så ung alder, kroppen din skal i utgangspunktet ikke være klar for så store belastninger. Nå har jeg ikke sett noen bilder osv av deg så vet ikke hvor bra bygd du er men dette synes jeg er litt skummelt rett og slett..og da tenker jeg på ryggen din og evnt andre skader du kan pådra deg.

 

Om du tar så mye i benk så håper jeg du trener resten av kroppen din bra også? Og at teknikken din ligger 101% inne, mye veier du foresten?

 

112 kg. Og ja, jeg trener hele kroppen.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...