Gå til innhold

Vetole comics. Read please!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du ( dere? ) synes det der er bra så ja.... Nei vet ikke jeg.. Bare ikke la andre se på lidelsene dere skaper..

 

HEHE. Selv om du og noen andre har en annen form for humor, betyr det ikke at ingen andre liker det. Det er tydeligvis det hvis man ser på feedbacks fra andre forums :)

Så om du liker det eller ei, vi kommer nok til å fortsette en stund lenger ;)

 

There is no gun pointed to your head, "Grendel"

Trenger ikke å se på det hvis du virkelig ikke liker det :)

Lenke til kommentar

Uff da. Dette var litt som å se på idol når man tenker; "Hvorfor var det ikke familie og nære venner som stoppet dette?". Bra at dere har det moro, men dette var ikke bra.

 

Du kan godt skylde på "type humor", men er det NOEN som har hevdet at dette er morsomt annet enn nære venner/familie?

Endret av Woe
Lenke til kommentar
Uff da. Dette var litt som å se på idol når man tenker; "Hvorfor var det ikke familie og nære venner som stoppet dette?". Bra at dere har det moro, men dette var ikke bra.

 

Du kan godt skylde på "type humor", men er det NOEN som har hevdet at dette er morsomt annet enn nære venner/familie?

 

Se side 1.

 

Også kan du se: http://forums.purepwnage.com/index.php?showtopic=86264

 

Også på: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...02721&sid=1

 

Det kan også hende at det finnes folk med annen humor enn deg! Tenk deg det du! :O

Lenke til kommentar
Uff da. Dette var litt som å se på idol når man tenker; "Hvorfor var det ikke familie og nære venner som stoppet dette?". Bra at dere har det moro, men dette var ikke bra.

 

Du kan godt skylde på "type humor", men er det NOEN som har hevdet at dette er morsomt annet enn nære venner/familie?

 

Se side 1.

 

Også kan du se: http://forums.purepwnage.com/index.php?showtopic=86264

 

Også på: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...02721&sid=1

 

Det kan også hende at det finnes folk med annen humor enn deg! Tenk deg det du! :O

 

Var ikke fryktelig mye bra feedback der. Ser for det meste folk som sier at det er bra photoshoppa, men noe mer var det ikke..

 

Virker som du er kjempestolt av den siden du har postet den så mange plasser men du burde være litt mer selvkritisk ovenfor hva du lager.

 

Blir litt som en unge som har funnet ut noe han tror ingen andre klarer og dermed skal vise at han er best i det.

 

1.jpg

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

 

Det kan også hende at det finnes folk med annen humor enn deg! Tenk deg det du! :O

 

Var ikke fryktelig mye bra feedback der. Ser for det meste folk som sier at det er bra photoshoppa, men noe mer var det ikke..

 

 

Tenkte jeg skulle nevne dette jeg også, men om gutten er stolt så er jo det supert for all del. Men når man poster serien sin over en mengde forum så må man nesten regne med å få ærlige tilbakemeldinger, noe som ikke ser ut til å stå høyt i kurs.

Lenke til kommentar

 

Det kan også hende at det finnes folk med annen humor enn deg! Tenk deg det du! :O

 

Var ikke fryktelig mye bra feedback der. Ser for det meste folk som sier at det er bra photoshoppa, men noe mer var det ikke..

 

 

Tenkte jeg skulle nevne dette jeg også, men om gutten er stolt så er jo det supert for all del. Men når man poster serien sin over en mengde forum så må man nesten regne med å få ærlige tilbakemeldinger, noe som ikke ser ut til å stå høyt i kurs.

 

Ærlige tilbakemeldinger har vi ikke noe imot, det er det som er hovedgrunnen til at vi postet det på flere forum. Konstruktiv kritikk = Hjelp til å bli bedre, noe som vi begge er enige om at vi trenger. Vi har fått mye konstruktiv kritikk og både positive/negative tilbakemeldinger, som begge er bra. Men når det virker som om noen skriver bare for å vise seg fram som en idiot, og nekter å godta at det kan hende at andre liker noe man ikke selv liker, synes jeg ikke det ikke skal være lov å reagere. :)

Lenke til kommentar
Uff da. Dette var litt som å se på idol når man tenker; "Hvorfor var det ikke familie og nære venner som stoppet dette?". Bra at dere har det moro, men dette var ikke bra.

 

Du kan godt skylde på "type humor", men er det NOEN som har hevdet at dette er morsomt annet enn nære venner/familie?

 

Se side 1.

 

Også kan du se: http://forums.purepwnage.com/index.php?showtopic=86264

 

Også på: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...02721&sid=1

 

Det kan også hende at det finnes folk med annen humor enn deg! Tenk deg det du! :O

 

Du er nok nødt til å endre holdningen litt om du ønsker å få tilbakemelding på hva du har laget. Du kan ikke forvente at alle skal dele din mening rundt ditt arbeid, klart du er "yr" over hva du har laget og synes selv det er morsomt men når du poster her på forumet og ber om tilbakemelding må du og forvente at de tilbakemeldingene ikke faller overens med dine forventinger.

 

I det jeg studerer og jobber med hagler det inn med ufattelig mange tilbakemeldinger om "hvor dårlig" det jeg gjør egentlig er, men det er slik jeg lærer. Jeg har f.eks gitt deg en tilbakemelding over hva jeg synes var dårlig og dessverre synes jeg dette faller veldig inn under "dårlig". Ditt største problem i mine øye er dårlig dialog kombinert med poenger som har sklid ut til å bli clichéer fremfor poeng. Det er mange WoW striper der ute og de poengene du har i dine vitser har jeg lest før i "LookingForGroup" stripene.

 

Ikke mist motet men forøks å få inn poeng som ikke er brukt så mange ganger før. Samt burde vurdere å gå over fra stillbilder fra virkeligheten til en mer tegnet art, f.eks bruke stillbilder fra ingame.

Lenke til kommentar

Life's a bitch, and then you die.

 

Det er i motbakke du føler det går oppover. Ikke noe vits å gi han falske forhpåninger når du innerst inne ikke liker det han har gjort. Er enig i at man kunne vært mer konstruktiv i kritikken, noe jeg tok selvkritikk for og la til et mer utfyllende svar av min mening

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Synes ikke dette var alt for verst jeg da men...

 

Greit nok med konstruktiv kritikk, men dere tar jo helt motet fra han stakkars ^^ Hva er poenget med og poste masse "fail" bilder? Barnslig hvis du spør meg men.

Dette er internett, og ikke bare det men det er gamere her med gamer humor, fail bilder er nødvendig for og gjøre en tråd fullkommen. Hvis man mister motet av noen fail bilder og litt negativ kritikk burde man skaffe seg litt selvtilgitt og kanskje revurdere om man vil legge ut arbeidet sitt på et offentlig forum.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...