Gå til innhold

BK:innkomende tropisk storm


dan83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det har potensiale, men det for svakt komposisjonsmessig.

 

Det virker som horisonten er skjev, og den er veldig midstilt, noe som ikke passer dette bildet. Du har et forsøk på en diagonal med strandkanten, men jeg ville sett den enda mer diagonal. Du kunne faktisk fått til en fin trekant her med bunnen av bildet, strandkanten og trelinjen, hvis du hadde valgt en annen vinkel på bildet. Samtidig synes jeg også forgrunnen er for tom og kjedelig. En crop på dette bildet hadde nok gjort seg, men det kan ikke rette på alt.

Lenke til kommentar
Jeg synes det har potensiale, men det for svakt komposisjonsmessig.

 

Det virker som horisonten er skjev, og den er veldig midstilt, noe som ikke passer dette bildet. Du har et forsøk på en diagonal med strandkanten, men jeg ville sett den enda mer diagonal. Du kunne faktisk fått til en fin trekant her med bunnen av bildet, strandkanten og trelinjen, hvis du hadde valgt en annen vinkel på bildet. Samtidig synes jeg også forgrunnen er for tom og kjedelig. En crop på dette bildet hadde nok gjort seg, men det kan ikke rette på alt.

 

Er stort sett enig i det meste du sier! Bilde er egentlig bare et "snap shot" og hvis jeg hadde fått samme muligheten den dag i dag, så hadde jeg nok fått mer ut av det!!

 

Bilde er også skyt i jpg, så hadde også fikest litt annen farge metning hvis jeg hadde tatt det i raw

Lenke til kommentar
Fargemetningen kan du jo fikse i jpeg også?

 

joda, men hver gang man fikser på en jpg fil så mister den kvalitet, pluss at jeg aldri får helt den samme metningen som jeg får ved raw(mener jeg i hvert fall)

 

Dette bilde tokk jeg dessverre før jeg begynte å skyte i raw, eller så hadde jeg garantert tatt det i raw :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...