Gå til innhold

Noen som har prøvd Rock Revolution ?


Torey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva som er så spesiellt med det da?

Det er en dårklig kopi av salgsuksessene, bare en veldig dårlig en.

Aldri testet selv , men hva jeg har sett ser på ingen måte veldig "fengende" ut.

 

Er man helt utsultet på gitar spill er det vel kanskje verdt noen kroner, men personlig ville jeg heller brukt de pengene på DLC til Rock Band og Guitar Hero ;)

Lenke til kommentar
Hva som er så spesiellt med det da?

Det er en dårklig kopi av salgsuksessene, bare en veldig dårlig en.

Aldri testet selv , men hva jeg har sett ser på ingen måte veldig "fengende" ut.

 

Er man helt utsultet på gitar spill er det vel kanskje verdt noen kroner, men personlig ville jeg heller brukt de pengene på DLC til Rock Band og Guitar Hero ;)

 

 

Sannheten er at det var Konami og Rock Revolution som var først ute med gitar, trommer, altså band konseptet og det er guitar hero og rock band som har hermet etter Rock Revoution.

Så dette er ikke en etterligning, men det originale spillet , for å si det slik.

:)

Lenke til kommentar
Hva som er så spesiellt med det da?

Det er en dårklig kopi av salgsuksessene, bare en veldig dårlig en.

Aldri testet selv , men hva jeg har sett ser på ingen måte veldig "fengende" ut.

 

Er man helt utsultet på gitar spill er det vel kanskje verdt noen kroner, men personlig ville jeg heller brukt de pengene på DLC til Rock Band og Guitar Hero ;)

 

 

Sannheten er at det var Konami og Rock Revolution som var først ute med gitar, trommer, altså band konseptet og det er guitar hero og rock band som har hermet etter Rock Revoution.

Så dette er ikke en etterligning, men det originale spillet , for å si det slik.

:)

 

Ok, gjør uansett ikke spillet mye bedre da.

Og i europa var det vel ikke først?

Hadde i hvertfall aldri hørt navnet før lenge etter Guitar Hero var et faktum.

Lenke til kommentar

Jeg har spillt det, det er fantastisk elendig. Absolutt alt ved det er tragisk, låtutvalget, kvaliteten på coverbandet (alle låtene er coverlåter, ingen originalartister), lydkvaliteten, menyene er kjipe og kronglete, det er få låter på plata, scoring og "starpower"-systemet er elendig, and so on and so forth. Spillet er ikke verd plata det er trykket på.

Lenke til kommentar
Er vell kjekt å ha stående om man liker slike spill(på samme måte som jeg har Aerosmith, uff), men rock band er vell mye bedre. (skriver ikke guitar hero fordi det suger like hardt)

Nei, eit sånt spel er ikkje verdt å ha ståande eingang. At du likestiller det med GH fortel oss meir enn nok om kor objektiv du er i dine vurderingar...

Lenke til kommentar
Er vell kjekt å ha stående om man liker slike spill(på samme måte som jeg har Aerosmith, uff), men rock band er vell mye bedre. (skriver ikke guitar hero fordi det suger like hardt)

Nei, eit sånt spel er ikkje verdt å ha ståande eingang. At du likestiller det med GH fortel oss meir enn nok om kor objektiv du er i dine vurderingar...

Hva skjedde med egne meninger her? Om man mener GH: Aerosmith eller Rock Revolution er dritbra eller dritdårlig, så har man vel rett til den meningen, uten at den blir mer eller mindre objektiv? Finnes det egentlig en objektiv vurdering av et spill?

Jeg bare spør...

Lenke til kommentar

Ser jo ikke supert ut..

Virker veldig uoverksiktlig, med så små toner og at de presset sammen på den måten.

Da kan man jo ofte se feil, og da spille feil..

 

Ligner faktisk på sånn liten "portable" GH jeg kjøpte til broren min til jul.

Sånn liten gitar, med 5-6 knapper og man trykker på fargene som kommer.

Selve Tone-brettet ligner veldig. Morsomt. :p

Lenke til kommentar

Jeg har selv spilt Guitar Freaks årevis før det var snakk om noe Guitar Hero og Rock Band. Dessverre var Guitar Freaks og Drum Mania utrolig elendige sammenlignet med dagens musikkspill, både i låtvalg, kontrollere og hvordan man leser av tonene på skjermen.

 

De har ikke klart å forbedre formulaen så mye med Rock Revolution, men det har derimot Rock Band og Guitar Hero gjort. :)

Lenke til kommentar

Jeg syms det er synd. at Konami skulle komme opp med det. men det er jo det første.

Men å sammenligne det med Gh4 og Rock band 1-2 syns jeg er litt drøyt egentlig. på små konsoller (PSP, DS osv) syns jeg det passer. men når det skal opp mot 360 og PS3 syns jeg det bare blir dårlig.

Låtvalget er ikke av det beste. Spånn som det er frammstilt(tonene kommer rett ned) syns jeg blir uoversiktlig. egentlig som et dårlig internett spill.

Men hvis det var det første som kom ut er det jo greit nok. Men forbedringer trengs !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...