Gå til innhold

Dine Spotify-spillelister her, retningslinje(r) i første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Metal/Hardcore:

Håndplukkede sanger fra forskjellige moderne metal-band.

 

Post-rock, prog-rock & ambient:

En mengde sanger fra de nevnte sjangrene og kanskje noe annet.

 

Electronica:

Mange forskjellige typer electronica.

 

Hip-hop:

En liten liste med litt forskjellig hip-hop. Har utelukket 50 Cent og Lil Wayne.

 

Acoustic/Chill:

En del forskjellig akustisk og rolig musikk, og det som ligner.

Lenke til kommentar

Bra musikk Spotify_451913800.png

 

Dette er en spilleliste, som tittelen antyder, det jeg anser for å være bra musikk. Sjekk den ut hvis du er interessert, kanskje finner du noe du vil like. Den vil bli jevnlig oppdatert...

 

Beklager å måtte syte, men kan ikke folk nevne hva slags sjangere de har i Listene sine? Bra musikk for deg kan likseogodt være hitsforkids på samisk uten at jeg kan vite det. Tar bare unødvendig tid å få inn listene på Spotifyen for så å se hvilke sjangere evt. sanger du har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra musikk Spotify_451913800.png

 

Dette er en spilleliste, som tittelen antyder, det jeg anser for å være bra musikk. Sjekk den ut hvis du er interessert, kanskje finner du noe du vil like. Den vil bli jevnlig oppdatert...

 

Beklager å måtte syte, men kan ikke folk nevne hva slags sjangere de har i Listene sine? Bra musikk for deg kan likseogodt være hitsforkids på samisk uten at jeg kan vite det. Tar bare unødvendig tid å få inn listene på Spotifyen for så å se hvilke sjangere evt. sanger du har.

 

 

Godt poeng :) Det er stort sett ny musikk, men også noe gammelt. Mye "p3-musikk", og ellers en blanding mellom pop, rock, electronica osv.

Lenke til kommentar

En liten slow-blues spilleliste jeg har satt sammen. Består foreløpig av 24 nøye utvalgte låter med stort sett forholdsvis moderne blues fra 70-tallet og fram til i dag. Stort fokus på gitar. Veldig stor fokus faktisk. Og nei, alt er ikke streit tolv-takter. Lista består blant annet av Stevie Ray Vaughan, ZZ Top, BB King, Jeff Beck og flere andre mer eller mindre kjente artister. Har også blanda låtene i random rekkefølge så man slipper å høre f.eks. tre SRV-låter på rad. Enjoy.

 

http://open.spotify.com/user/jaaan123/playlist/7H30O7Iz1mlv79JMXRQRCF

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...