Artico01 Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hei! Jeg har ca 240gb utildelt på min Pc. Og for å minske problemene ved innstalering/nedlastning av nye programmer ønsker jeg å legge disse gb'ene på hardisk C: (Hoveddisk). Men jeg får ikke dette til på Diskbehandling. Alternativet "Utvid" går det ikke ann å trykke på. Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan gjøre dette? Takk på forhånd Endret 22. januar 2009 av Artico01
cmyrland Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 hm, du må vel formattere hele C: for å få det til. Ta backup av alt du må ta vare på først! Et annet alternativ er jo å formatere de 240 GB som en D: f.eks.
Trainman Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 hm, du må vel formattere hele C: for å få det til. Ta backup av alt du må ta vare på først! Et annet alternativ er jo å formatere de 240 GB som en D: f.eks. Nei du trenger ikke å formatere noenting. Last ned Easus Partition manager. Med EPM kan du endre partisjoner etter eget ønske uten å måtte endre innholdet på partisjonene. Enkelt og gratis. Sett av 40-50GB til OS og resten til ALT annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå