Gå til innhold

Harmony One Tråden


Anbefalte innlegg

Hei

 

I fare for å ta feil, men jeg finner ikke en tråd som har denne kontrollen som tema.

 

Jeg tenkte i går, etter en super opplevelse av service, at jeg ville skrive en liten tilbakemelding om det.

 

Jeg har slitt med å få min benq pe 8720 til å slå seg av sammen med annet utstyr når jeg trykker på slå av. Jeg har kanskje forsøkt 30 ulike innstillinger men ikke fått det til.

 

Hele veien har jeg vert på mail support med Logitech og fått de til å hjelpe til. I forrige uke nevnte jeg at det tar så lang tid å maile frem og tilbake for å få løst problemet. Svaret jeg da fikk var at dette løser vi ved at vi ringer deg på kvelden.

 

I går kveld ringte Logitech meg, fra Cannada. Etter vel 1 time samtale på norsk, bel saken løst. Jørgen som eksperten het var positiv og hyggelig hele veien. Han forsøkte mange ting, også instillinger som ikke er mulig i klienten jeg har.

 

Med denne siste instillingen har jeg nå full kontroll over alle komponenter og full kontroll over aktiviteter. Det er såååå deilig!

 

Jørgen nevnte at de er på gang å skrive om klienten(programmet vi har på PC), den er jo ikke akkurat enkel når man skal fintune fjernkontrollen. Han ville ikke bekrefte noe, men han selv håper den vil være klar høsten 2009.

 

Til slutt, om noen har tilsvarende problem med sin benq så ligger løsningen hos Logitech på min sak som har nr: [incident: 090103-001777]

 

Sender takk til Logitech, makan til god service! :thumbup:

 

LoA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har stikk motsatt opplevelse med Logitech support. Hadde et problem med at det ikke går an å bla en enkelt side i tekst-tv med noen av "pil-tastene". Hverken "CH +&-", piltastene rundt Ok-knappen eller de to ^-tastene funker til å bla bare én side.

 

Sendte inn et spørsmål formulert nesten likt det jeg skrev over her, og fikk tilbake fra Joergen: "Hvilkne knapper bruker du til å bla side opp og side ned med for din tekst tv???"

 

Og det tok det seks dager å svare.

 

Utover det sliter jeg med å få Harmony-en til å funke tilfredstillende sammen med Altibox-en min (motorola VIP1900-dekoder). Ok-knappen klarer ikke velge kanal når jeg blar i TV-guide. Får opp tv-guide med grønn-knapp og kan bla i kanalene med Harmonyen, men hvis jeg skal få valgt en kanal må jeg bruke Altibox-fjernkontrollen. Dette har jeg ikke søkt hjelp på i supporten...

 

Tevil

Lenke til kommentar

Jeg har også savnet en tråd om denne her, men bare for å nevne det ligger det en ganske lang og omfattende tråd om denne kontrollen på Avforum.no. Kjempemye nyttig informasjon i den.

 

Link.

 

Edit:

 

Utover det sliter jeg med å få Harmony-en til å funke tilfredstillende sammen med Altibox-en min (motorola VIP1900-dekoder). Ok-knappen klarer ikke velge kanal når jeg blar i TV-guide. Får opp tv-guide med grønn-knapp og kan bla i kanalene med Harmonyen, men hvis jeg skal få valgt en kanal må jeg bruke Altibox-fjernkontrollen. Dette har jeg ikke søkt hjelp på i supporten...

Har du forsøkt å lære fjernkontrollen kommandoen manuelt?

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Flott at du lærer meg noe mer! Visst ikke om alle de innstillingene. Nå funker pilene og OK-knappen som den skal. Men: Tilbake-knappen. Bruker Rød på Altibox-kontrollen, men skulle gjerne brukt en vanlig knapp på Harmonyen. Helst den lille knappen til høyre for "mute" på Harmonyen. Hva heter den knappen i Harmony-softwaren?post-94009-1232633963_thumb.jpg

Endret av tevil
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...