Gå til innhold

Nedtelling på den europeiske Final Fantasy XIII siden


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har aldri prøvt eit final fantasy spill.

 

og eg lurer litt kva for ein type spill det er.

 

på traileren ser det ut som eit dead or alive lignande opplegg der det er du sloss med fiender ein etter ein.

 

eller den type spille der du får så mye liv og så går ein rundt som på ninja gaiden og sloss der du tar så mye damage for kvart angrep.

 

eller er det noe turbasert som det gamle pokemon spillet?

 

ser ialle fall ganske fint ut.

Lenke til kommentar

@Morten_H: http://en.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasy_%28series%29 <- Der skulle du få ganske god info om FF-serien.

 

For å ta kampsystemene så har de variert over de nyeste tittelene, men de er ikke som i Ninja Gaiden eller DoA. I XIII Du løper rundt i en verden á la NG, men mindre platform og hopping. Atpåtil har du har en kampmeny hvor du velger kommandoer i stedet for knappekomboer, men i motsetning til X hvor du har random battles som i pokemon og en egen kampskjerm vil du i XII og XIII møte fiendene på den åpne marken.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Så nettopp traileren og kan med hånde på hjertet si at jeg ikke forstod en dritt. Det var masse rare navn og uttrykk, og masse apostrofer ('). Men spiller ser forsåvidt lovende ut.

Men hva slags kampsystem skal det være denne gangen? Jeg husker ikke om det skal være tradisjonelt turbasert eller en hybrid av FF12s kampsystem. Jeg likte faktisk sistnevnte, så håper det blir noe lignende (vet at å si dette er som å banne i kirka, men uansett)

Lenke til kommentar
Så nettopp traileren og kan med hånde på hjertet si at jeg ikke forstod en dritt. Det var masse rare navn og uttrykk, og masse apostrofer ('). Men spiller ser forsåvidt lovende ut.

Men hva slags kampsystem skal det være denne gangen? Jeg husker ikke om det skal være tradisjonelt turbasert eller en hybrid av FF12s kampsystem. Jeg likte faktisk sistnevnte, så håper det blir noe lignende (vet at å si dette er som å banne i kirka, men uansett)

 

Burde forklare ting godt nok: http://en.wikipedia.org/wiki/FFXIII

Lenke til kommentar
Hahah, ja. Når jeg var på ferie i Italia for en stund siden. Alt var dubbet på italiensk. Ingenting på tv var på engelsk, og på noen videoer så gikk det ikke an og ha det på engelsk heller. De overdriver så jævlig med dubbing :p

 

Det var værre i Polen da jeg var på tur med Hvite Busser. Bare Postmann Pat som var nogelunde godt dubbet, alle andre serier på TV var bare én enkelt kjip mannestemme som leste over det originale lydsporet uten ikke et snev av innlevelse. Takk gudene for at vi ikke har slikt ræl her til lands. Men Eurosport mener jeg å huske var på engelsk, BBC også.

Hahah, det hadde jeg helt glemt :whistle: Var jo i Polen med Hvite Busser jeg og for ett par-tre år siden. Jarhead på Polsk, konge :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...