Gå til innhold

BK: Backflip [3bilder]


Øyjor'n

Anbefalte innlegg

Dette er to bilder jeg tok i sommer, 2-3uker etter at jeg hadde begynt med SLR.

Er litt usikker på hvilke av disse jeg liker best.

post-176745-1232487688_thumb.jpg

Av de med lang lukker, tror jeg dette er det jeg liker best, men her er et annet hvor blitzen er avfyrt i siste millisek.

post-176745-1232487695_thumb.jpg

 

Det siste her var bare for moro skyld, men ønsker mest kritikk på de to første.post-176745-1232487701_thumb.jpg

 

--Øyjor'n--

 

EDIT:

Glemte å si at ingen av bildene(utenom det siste) er korrigert. Tenker på prøve å gjøre litt i morgen, da jeg legger meg nå. Go natt!

Endret av Oyjorn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig likte jeg ingen av bildene... Dårlig komposisjon og valg av bakgrunn, skeivt og for mye støy i bakgrunnen. Manglende fokuspunkt og belysning.

Kvalitetsmessig ikke noe særlig, men jeg likte ideen din. Og tror du kan få noe bra om forutsettningene nevnt over hadde vært anderledes.

 

Stian

Lenke til kommentar

Takker for kommentarene.

 

Som sagt, så tok jeg disse få uker etter at jeg tok i mitt første SLR. Hadde ingen peil på fotografering. Hadde også veldig dårlige kunskaper innen bilde manipulering, som du lett ser på utklippa på det det siste bildet.

 

Jeg skal senere prøve å redigere litt på lys, skygger osv...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Hvordan klarte du det der ? Samme bildet men flere av det bevegende motivet ?

Han tar fire bilder på rad samtidig som det skjer og redigerer de sammen etterpå. Lettest når man har stativ.

 

Oyjorn: Brukte du stativ på det tredje? Hvis du gjorde det er det ikke nødvendig å klippe ut sånn som du gjorde. Er bare å legge bildene oppå hverandre og maskere bort det rundt på de tre bildene du legger oppå.

Lenke til kommentar
Hvordan klarte du det der ? Samme bildet men flere av det bevegende motivet ?

Han tar fire bilder på rad samtidig som det skjer og redigerer de sammen etterpå. Lettest når man har stativ.

 

Oyjorn: Brukte du stativ på det tredje? Hvis du gjorde det er det ikke nødvendig å klippe ut sånn som du gjorde. Er bare å legge bildene oppå hverandre og maskere bort det rundt på de tre bildene du legger oppå.

Hvordan gjør man det det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...