Gå til innhold

Duelspecs - vil det komme?


Anbefalte innlegg

Vedder på at det kommer med patch 3.1. Er ganske grett at de lager dette, men føler det ikke blir så positivt får pure dps classer slik som jeg er(rogue). Når det blir så lett å skifte spec i raid for hybrid classene. :ermm:

 

akkurat det jeg også mener, nå blir man kanskje tvunget til å spille for eks la oss si retri med paladin i raids selv om man kansje bare har lyst å spille tank pga de som har raidet litt lengre har for eks skaffet seg off-specc tanking gear og de vill ha han isteden pga han har bedre gear ok bra nokk men hva med de som for eks bare vil spille tank som meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du vil spille tank, så spiller du tank, jeg synes dette er et godt tiltak, men håper de har 4timers CD eller noe sånt, sånn at du ikke kan bytte spec for hver boss osv, men heller bytte mellom feks pve spec pvp spec, eller tank ene raidet, healer neste osv, men ikke healer ene bossen, tank nesten, da blir det så sykt vanskelig og holde kontrol, er du tank, er du healer, et raid går inn og tror de har 8 healere, men plutselig så er det bare 3healere for de andre har respecca dps o_O

Lenke til kommentar

Ja vi får vell bare vente å se hvordan det blir:p Men tror ikke det blir noen CD, kan vertfall ikke gjøre det i combat.

 

Jeg har følt meg ganske tilbaketrukket lenge nå som rogue, i forhold til andre classer:/ Får håpe på litt buffs snart.

 

IMO så synest jeg rogue burde vere litt over alle andre i DPS pågrunn av at de ikke har noe annet å gi fra seg i eit raid.

Lenke til kommentar

Er det noen som 100% vet hvordan det kommer til å fungere? (leste en post lenger opp i tråden men forstod ikke så alt for mye...)

 

Vil det koste penger hvis du velger å kunne dual-specce?

 

Vil du kunne skifte specc når du vil eller må du være hos en trainer?

 

I tilfelle du kan bytte når du vil. må du ha to lagrede speccs eller kan du putte talents i alt random hele tiden?

 

I tilfelle du må være hos en trainer, er det eneste poenget at du slipper å betale gold hver gang?

 

 

Hvis noen klarer å svare på noen av spørsmålene ville det vært fint:)

Mvh BloodofCrom

Lenke til kommentar
Det høretes awesome ut. men samtidig synes jeg at de ikke burde rævkjøre inscribers så mye.

Derimot om man ikke beholder glyphs blir funksjonen ubrukelig. For da må man HS til en Lexicon for å legge på nye glyphs, samtidig som inscribers vil tjene i overkant mye.

Uenig(ja, jeg er scriber men), etter min mening burde det være en bakdel med å specce om for f.eks en fight, enten i from av gull eller andre ting. At man da i utgangspunktet er en "dårligere" healer, dps eller tank fordi man mangler benefit av glyphs er imo helt riktig.

Lenke til kommentar

Om man ikke får med glyphs når man bytter talents, bør man hvertfall fjerne det jævla leksikonet, slik man kan ha med glyphs i bagen. Det du foreslår vil slå uheldig ut, siden noen klasser er mer avhengig av riktige glyphs enn andre for å gjøre det man skal. Det er for eksempel ikke mye en fury warrior ofrer med å brukte prot glyphs, mens en elemental shaman får hele rotation sin ødelagt om han bruker resto glyphs.

Lenke til kommentar
Uenig(ja, jeg er scriber men), etter min mening burde det være en bakdel med å specce om for f.eks en fight, enten i from av gull eller andre ting. At man da i utgangspunktet er en "dårligere" healer, dps eller tank fordi man mangler benefit av glyphs er imo helt riktig.

Da synes jeg ærlig talt hele poenget forsvinner. Dessuten vil det bli en slik enorm forespørsel på glyphs at inscribers tjener fetere enn det de allerede gjør. Det vil enten føre til at folk løper rundt og ikke gjør jobben sin fordi de ikke gidder å betale så sinnsykt hver gang, eller at alle roller inscription selv.

 

EDIT: Men de har jo allerede sagt at man skal kunne lagre forskjellige glyphs til sine to speccs.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Jeg tror det vil koste golds å gjøre dette, for det blir jo nesten som en respec.

 

Men at du må skifte glyphs er jeg nesten 100% sikker på at du ikke må. Tror det skal vere en av fordelene. Ganske sikker på at du får beholde glyphs og interface som du hadde når du var den specen.

Lenke til kommentar
Jeg tror det vil koste golds å gjøre dette, for det blir jo nesten som en respec.

 

Men at du må skifte glyphs er jeg nesten 100% sikker på at du ikke må. Tror det skal vere en av fordelene. Ganske sikker på at du får beholde glyphs og interface som du hadde når du var den specen.

 

Hva skal da inscription gjøre, når ingen kjøper glyphs?

Lenke til kommentar

De får jo alltids noe å gjøre :yes: Det er jo mange som trenger glyphs som ikke har hatt det fra før av, eller vil skifte til andre. Men blir jo ikke like mye som det var da. Men som sagt over ja. Er mange proffesions du ikke tjener allverden på.. Men jeg vet ikke, kanskje de finner på noe kult til inscription:p Jeg har leatherworking og er bare godt fornøyd at jeg får 114 AP på bracers og veldig billig Leg enchant. Selger ikke den dritt.

Lenke til kommentar

Duel spec vil være glimrende for f.eks. shammy, vips så er man ele, eller vips så er man resto. Og mye av det gearet man har da, kan brukes i begge specsene.

 

Gleder meg til dette, må bare level opp til 80 først,zzz, lvl 74 atm. Første gang jeg føler at leveling er skikkelig kjedelig.

Lenke til kommentar

"when switching specs with the dual spec system, you will also change glyphs and action bar bindings, So yes we have taken these kind of considerations into account and we'd like the feature to do more than "just" swap talent specs. "

 

Vart sagt. Men er ikke noe de er sikkre på og det er ikke helt offisielt da.. Så bare du har glyphs fra begge specs før du begynner å resepce tror jeg skal holde. Key-bindings skal vell også skifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...