aldrimerforum Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 ellers så er jo svenske hiphop videoer latterlige...
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Kent - Dom andra Det er vel den hvor 2 stykker bare sitter på sengekanten og kliner? Den er iallefall teit
Kowalski Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Må være den lego musikk video med noen rocke idioter.De fleste rockevideone irriterer meg men noen er jo brae som f.eks blackhole sun eller noe. Finns noen få kule altså. Nei nei, The White Stripes vant jo priser for den videoen! Og musikken er rock på sitt beste! Men jeg ser at jeg er relativt alene om å mene dette. Min tråd om White Stripes / Turbonegro har om lag 30 visninger eller så.. Mitt bidrag til tråden: Linkin Park's "Somewhere I Belong" ; hvor Chester nesten driter på seg i alle angstbrølene gjennom sangen. Teit (Okei, det er ikke DEN tåpeligste, men nå om da'n kommer den langt opp på irritasjonslista)
SoW Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Tåpeligste? Må være alle boyband sangene! Dritt alle sammen! PS: Tenacious D - Tribute er litt tøff..!
b-real Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Jeg syns faktisk den som David Lynh har laget (United States Of Whateva) er gansle lame. Og så er ho bertine på en sterk plass også.
Archangel Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 "Around the world " eller hva den naa heter med Daft Punk er ikke helt bra synes jeg .
sybbelybb Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Enig med den som nevnte rosa helikopter.. teit sang, og JA, nesten teitere musikkvideo
Uderzo Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 "Around the world " eller hva den naa heter med Daft Punk er ikke helt bra synes jeg . Den er jo genial..hehe
ostmann_pat Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Iron Maiden - Holy Smoke. Den er spesiell, virkelig spesiell. Synes den er rå egentlig, men mange er uenige med meg der... Døm selv, du finner den på www.ironmaiden.com
aldrimerforum Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 iron maiden topper listen over idiotiske videoer.. det samma gjør musikken dems! (over idiotiske låter)
PoL-E Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 iron maiden topper listen over idiotiske videoer.. det samma gjør musikken dems! (over idiotiske låter) You just couldn't keep your mouth shut, could you?
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Utedæsjopplevelse sin musikk video er ganske teit selvom sangen er morsom.
DjSlayer Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 iron maiden topper listen over idiotiske videoer.. det samma gjør musikken dems! (over idiotiske låter) Hvorfor? Kan du komme med noen saklige argumenter?
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 musikk videoer jeg ikke takler: las ketchup - ketchup song ( vanlig og "christmas version") peaches - rosa helikopter boyband o.l (ned med dem, o.l = justin timberlake & karene...)
Kaskaso Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 ..........patetiske pul meg videoer ala britney spears sine.. Patetisk? det er det absolutt ikke patetisk, herregud man kan jo få våte drømmer........ Dårligste video: Wham - Last Christmas
tadcomp Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Utedæsjopplevelse sin musikk video er ganske teit selvom sangen er morsom. :o Den er jo _genial_, mann! Skal vi først snakke dårlig så er alt av ho Justin T. bedritent...
Outlook Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Las Ketchup - The Ketchup song, takler ike det de gjør med armene.... Helt enig
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Den nye til Madonna, American Life, er litt tragisk. Hun er ikke en "kjellerartist" (eh) heller. Feiga ut etter med masse flagg i den som vises nå istedenfor granatkasting som i versjon 1 ellerno'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå