Gå til innhold

Søkefunksjon i prisguide treg?

AndyG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene opplevd at prisguiden er særdeles treg om man benytter søkefunksjonen, og ofte får jeg ikke opp noe resultat i det hele tatt. Er dette et kjent problem, eller er det noe på min side som kan forårsake dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hos meg får jeg søkeresultatene raskt, men er nesten umulig å komme inn på siden til produktet når jeg trykker på linken i listen over produkter som kom opp når jeg søkte.

Endret: Ok, nå får jeg ikke opp søkeresultat heller.

Endret av k-orm
Skrevet

Kanskje på tide å gjøre noe med prisguiden ja. Vært forferdelig treg i mange dager. Nå i kveld har jeg også fått meldingen "could not connect to database"

Irriterende...... :wallbash:

Skrevet

Hei!

På fredag flyttes Prisguide over på nye servere. Vi satser på knallytelse f.o.m da :).

Beklager tregheten i mellomtiden, vi gjør hva vi kan for å holde ting i gang!

Marius

Skrevet (endret)

Jeg var og søkte på skjermer +26" og denne hang i 20 sek.for ca 1t.siden.

Akkurat nå er den go,kan være at jeg sitter langt nord og litt nett kø og/el. krøll :)

Edit: Bruker Opera,og 1 av 8 søk henger noe,men det er akseptabelt.

Edit II: Med vilkårlige søk med Chrome,er alt bare bra.Ingen heng :thumbs:

Endret av spaltcha
Skrevet

Hei!

Flyttingen i helgen var visst vellykket, men jeg opplever stadig noe ytelsesproblemer.

Kontakter våre driftsteknikere så fort de er på jobb, så får vi høre hva som skjer.

Marius

Skrevet

Hei,

Vår nye hostingleverandør og teknikerne på drift driver med noe utbedring. Det har vært litt opp og ned idag på grunn av dette, regner med problemene snart er løst.

Marius

Skrevet (endret)

Hva er det dem sier, er alle fornøyd er det ingen som klager:)

Ikke brukt den på en stund, men skal gi en tilbakemelding når jeg får brukt den litt igjen!

Endret av everlong
  • Opprett ny...