Gå til innhold

Solo gammelt innhold på lvl 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er utsiktene for å soloe Onyxia for en protadin med 23k hp og 546 defense? Eller raid bosser på end-game 60 (og kanskje 70)?

 

burde du klare veldig lett, driver selv å tar onyxia som holy (pain) tar meg 30 min men syns da det er vært 150-170g

Endret av kalken
Lenke til kommentar
Hvordan går du fram på Onyxia som priest?

Specc 2\2 imp VE så du slipper å shielde deg.

 

Dps vanlig i p1, ikke noe spess her.

P2 er noe verre, men langt ifra vansklig, dispersion om du har det klart til whelps er samla oppå deg, shield så mye som mulig og drep de med mind seer. Husk dots på ony hele tiden, så du slipper å recaste swp og healinga du får derfra, bare fortsett å drep whelps etterhvert som de kommer mens du dpser ony.

P3 ikke noe å tenke på her heller, kan godt bruke fear ward på deg selv, men cba, det er ikke viktig.

 

Bruk mana-cooldowns rett(så tidlig som mulig) og tilpass spell prioriteringer etter hvor store manaproblemer du har, jeg personlig har ingen.

Lenke til kommentar

Sidan eg er sløv og lat er vel det einaste eg har soloa Stratholme. Som Holy priest.

Ellers lurer eg med meg folk for blant anna "Classic Raider" og "Classic dungeonmaster" heh

 

Er vel egentlig bare ein tålmodighetsprøve å drive med solo av vanilla content.

Lenke til kommentar

Jeg farmer (både som Blood of Unholy):

Onyxia - DPS gear, Blood Presence

 

ZG:

Arlokk - samme som Onyxia

Jeklik - samme som Onyxia

Mar'Li - samme som Onyxia

Venoxis - samme som Onyxia

Jin'do - samme som Onyxia

Hakkar - DPS gear, Frost Presence

 

AQ20:

Kurinaxx - samme som Onyxia

Rajakk - samme som Onyxia

Buru - samme som Onyxia

Moam - samme som Onyxia

 

Har fått Ossirian til 50%, men hadde noe problemer med å finne krystaller etterhvert, og uten debuffen gjør han ganske bra skade. Hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar

I følge HitsMode1 hadde jeg i snitt 2k damage per sekund i Nexus heroic i går, kom på 2 plass DPS messig bare slått med 2% av en hunter. Ligger dog stabilt rundt ca på 1500, i følge HitsMode1.

 

Tar meg rimelig kort tid å feie vekk 10k damage på en mob for å si det slik :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...