Gå til innhold

Youtube-videoer blir nedlastbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maerl1d: jeg tenkte mer at det var et alternativ til alle de andre programmene og sidene siden du laster rett ned fra youtube, og forresten så kommer det jo opp en knapp på youtube som du trykker på og laster ned filmen etter at du har trykket på bokmerket.

 

GullLars:

under url baren der du skriver adresse til sidene du skal på så kan du lagre lenker der høyre killer du trykk "nytt bokmerke" i navn skriv hva du vil og i adresse legger du koden min.

 

her ser du hvor den skal ligge:

http://bilete.no/7068

 

høyre klikk der og velg nytt bokmerke:

http://bilete.no/7069

 

og der skal koden ligge:

http://bilete.no/7070

Lenke til kommentar

Jeg bruker bare flashgot plugin til firefox, fungerer på alt av flash sider. Genial liten ap, kommer et lite ikon i nedre høyre hjørnet når du kan laste ned ting, også kan du velge om den skal hente alt av flash, eller plukke ut en fil (om det er flere på samme side).

 

Med flashgot henter du også rett ned fra youtube, eller, du henter det fra din hurtigbuffer blir mer riktig, og kopierer dette til din download folder.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Da har du gjort noe feil.

Korleis kan han ha gjort noko feil når du ikkje har forklart kva som må gjerast?

 

Dessuten er Youtube flashbasert og legg ikkje noko igjen på harddisken.

 

Det er fullstendig vrøvl, ALLE flashbaserte spillere laster ned flashvideoer til disk.

 

Jeg har fremdeles til gode å se noen som fungerer på noen annen måte.

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar

Kommer an på hvilken nettleser og operativsystem du har. I opera kan du gå til opera:about og se hvilken mappe det er. Alle filene har bare genererte navn, så det letteste for å finne det er vel å sortere etter størrelse og prøve å spille av. Er litt mer tungvindt enn å bruke de andre måtene nevnt her...

Lenke til kommentar

Så endrer du filtypen til FLV og laster ned ein FLV-spelar som kan vise videoen.

 

I Opera finn du cache4-mappa i Help -> About. Sorter etter størrelse. Når videoen blir lasta ned kan du oppdatere og sjå kva fil som blir større.

 

Uansett er det eit fint tillegg til Youtube. Eg brukar foreløpig nettsider som henter lenken. Om ein vil laste ned ein film i HD, vil ein alltid laste ned i HD eller ein komprimert versjon dersom ein ser på ein komprimert versjon på Youtube?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

De fysiske bevisene som jeg lagt til rette sier ihvertfall at det klart og tydelig snakk om en .MP4 container ikke en .FLV container.

 

Procmon endrer ingenting.

 

Jeg bruke IE8 ihvertfall. Det kan godt ha noe med å gjøre med HQ å gjøre - husker også at det var .FLV før.

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...