Gå til innhold

lurer på hvordan luftforsvaret på Madla er.


Anbefalte innlegg

Alle som skal til Luftforsvaret i år må møte opp ved Madla.

Fikk et brev om det, men sto ikke hvorfor.

 

(Skal selv ikke dit da jeg har søkt utsettelse for 5. året på rad. *sigh*)

 

Alle skal nok ikke til Madla nei ;) Jeg skal til Ørland Hovedflystasjon til 138. luftving Luftvernartilleribataljon, 19. august i år

 

De som bor ved Madla (Stavanger), hvordan er det med skiføret/langrennsløyper der? Har hørt det er veldig lite snø, men er det noe sted i nærheten av basen det er endel snø?

 

Må nok til Sirdalen eller Hunnedalen da ;) Eventuelt kan du ta turen inn mot høg-Jæren, der vil jeg tro det er gode muligheter for skigåing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er flere som skal til 138. Luftving Luftvernartilleribataljonen på Ørland Hovedflystasjon? Skal dit 19. august, så regner med at jeg ser dere der ;) Ifølge informasjonsskrivet jeg fikk med innkallingen, er det cirka 110 vernepliktige soldater som tjenestegjør i luftvernartilleriet.

Lenke til kommentar
Så det er flere som skal til 138. Luftving Luftvernartilleribataljonen på Ørland Hovedflystasjon? Skal dit 19. august, så regner med at jeg ser dere der ;) Ifølge informasjonsskrivet jeg fikk med innkallingen, er det cirka 110 vernepliktige soldater som tjenestegjør i luftvernartilleriet.

Skal til madla 29. juli. ^^ gleder meg som en unge. satser på ørland eller bodø. helst en teknisk tjeneste. vet jeg er sikret transport uansett da, det er heller ikke dumt. (har mine kilder) :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Du får vite det på madla. Er ikke det nok, da?

Ikke nødvendigvis. Der man skulle hatt mest info er på og rundt sesjon, der man velger hæren, sjøforsvaret, luftforsvaret etc. har man f.eks "valgt feil", så er det ikke så vanskelig å ringe vpv å få bytte, men det kunne gjerne å stått mer detaljert på mil.no om alle stillingene man har under fgtj, og hva man gjør i de stillingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...