Gå til innhold

Nash sin treningslogg - Gutt 17 - 5x5


Nash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skriver opp økten idag da :)

 

5x5 Workout A

 

Knebøy 5x5 - 45 kg

Benkpress 5x5 - 30 kg

Inverted Rows 3xF - 12 - 12 - 12

Push Ups 3xF - 15 - 12 - 12

Reversed Crunch 3x12

 

Lett økt. Noen øvelser kommer jeg kanskje til å øke med 5 kg neste uke for å få litt fart på sakene. Prøver også å skjerpe teknikken 100% i alle øvelser. Det vil si feks enda dypere bøy (ass2thegrass^^) og lengre stopp på benken ;)

Endret av Nash
Lenke til kommentar

Gidder ikke å skrive opp alle øktene mine pga lett vekt på starten. Gjør det i ny og ne, som idag^^

 

Knebøy 5x5 - 55 kg

(Klarte å ta 3 sett med OHP - 30 kg før jeg glemte at jeg skulle ta A økten)

Benkpress 5x5 - 35 kg

Inverted Rows 3xF - 12 - 10 - 10

Push Ups 3xF - 15 - 12 - 12

Reversed Crunch 3x12

 

Lett økt, hvis jeg ser bort ifra failure øvelsene ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kanskje oppdatere litt :):

 

Knebøy 5x5: 77.5 kg

Overhead Press 5x5: 35 kg

Markløft 5x5: 77.5 kg

Chin ups/pull ups 5xF: 4-3-3-3-3

Prone Bridge 3x30 Sek

 

Kommentar: 5 sett på mark og pull ups chin ups. Blir for lite med et sett markløft i uken ;)

Pull ups har jeg sittet fast i en god stund, så har økt settene med mindre reps ;)

Ellers fin økt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dagens:

 

Knebøy 5x5: 85 kg

Benkpress 5x5: 52 kg

Inverted rows 3x5: 12 - 10 - 8

Push Ups 3x5: 15 - 12 - 10

Reversed Crunch 3x12

 

Kommentar: Slapp økt. Fikk ikke god dybde på bøyen. Kroppsvekt øvelsene følte jeg kunne ta i mer på, men benken gikk lett :)

Kostholdet er ganske så fattig. Tror jeg går å dynker meg i melk nå for å komme i overskudd ^^

Lenke til kommentar
Prøver også å skjerpe teknikken 100% i alle øvelser. Det vil si feks enda dypere bøy (ass2thegrass^^) og lengre stopp på benken ;)

Ass2thegrass er kanskje ikke veien å gå. Jeg var inne på dette i starten, og jeg gikk så langt ned jeg kunne, noe som nesten er rumpen i bakken, og ifølge min respektable observatør krummet korsryggen seg litt helt i bunnen. Kanskje det også skjer med deg, hvis ikke, vil jeg tro det er positivt å komme mest mulig ned. Men går jo imot sin hensikt om du skader deg på å gå lengre ned ;) Få noen til å se på deg mens du prøver!

 

Btw, bra du har mål, og jeg ser at du har nådd noen av dem. På benkpress har du hatt rimelige mål synes jeg, noe som også kommer frem i at to av dem er nådd. Men synes kanskje at målene er litt store i knebøy og markløft? Kanskje det kan bli litt demotiverende siden det vil ta lengre tid å nå dem.

 

Mål:

 

Benkpress

67 kg

70 kg

75 kg

 

Knebøy

100 kg

140 kg

 

Markløft

100 kg

130 kg

 

Vekt

75 kg

 

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Trodde jeg svarte deg jeg Ole, glemte vell å trykke på "svar" :p Iallefall spiser havregryn om morgenen. Vanlig lunsj på skolen med 4 brødskiver + annet fra butikken. Proteinshake + banan etter trening. Middag. Kveldsmat (melk, frukt osv). Ikke store saker, men håper det funker ;)

 

Dagens økt:

Knebøy 5x5: 77.5 kg

Benkpress 5x5: 62.5 kg

Inverted rows 3xF

Push Ups 3xF

Reversed Crunch 3x12

 

Kommentar: Benken gikk bra den :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...