Gå til innhold

Xbox spørsmål - nå - trådløs - dum tid?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo ikke noen grunn til å bli hissig, men for dem som vil ha bluray, som meg, er det absolutt et argument.

 

Men du har vel PS3 fra før ...? Så hva sutrer du om?:p

 

Hos meg fungerer PS3, som hos mange andre har jeg forstått, som blu-ray og LBP-spiller :p

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
For å spille av Blu-Ray kjøpte jeg meg en Samsung BDP-1500 til 2000. Denne bråker ikke like mye som en spillmaskin ville gjort... x)

 

Min PS3 lager ikke en eneste lyd selv om den har stått på i flere timer. Så at din Samsung-spiller lager så mye mindre lyd enn spillemaskiner er nok feil ;)

Lenke til kommentar

Hvis du har en bærbar pc, så kan du jo alltids bruke nettverksbro gjennom nettverket. Koble trådløsen i pcen til routern, og ta nettverkskabel fra pcen og inn i xboxen, det funker :) Jeg gjør det, sparer 700kr.

 

jeg ville anbefalt og kjøpt Xbox PRO, med 60gb hdd. koster ikke allverden nålenger.

Lenke til kommentar
Sutrer ikke, synes bare det er mye å betale for en maskin uten trådløst nett eller avspilling av HD-filmer. Jeg må da kunne si min mening uten å bli halshogd...

Det kan du da heller ikke påberope deg å ha blitt? Innleggene dine er inviterer jo til provokasjon, og jeg er nok ikke helt uenig med herremannen over her som mener at du kun har postet dette for å irritere og lage kvalme :)

 

Men da er saken klar; Syntes du 1700 kroner er for mye å betale for en Xbox Arcade med 2 spill, håndkontroll, headset og trådløst nettverk er det din egen sak, og da lar du enkelt og greit være å kjøpe den. For de 1700 kronene får du også markedets bredeste og beste spillutvalg, de kontrollene hvertfall jeg syntes er klart best, og nettjenestene til MS som går Sonys en høy gang.

 

Personlig syntes jeg Xbox er den konsollen som har gitt meg klart mest bang for the buck. Gears of War 2 alene var verdt et par tusenlapper.

 

Bevares, jeg har fått mye morro ut av PS3 også, men de har ikke klart å etablere det spillutvalget som fenger meg mest, gått glipp av noen store eksklusive titler. Det er godt mulig det er en bedre maskin, men den mangler titlene til å følge det opp, og et blu-raymarked som ikke er latterlig overpriset ;)

Endret av eXilAz
Lenke til kommentar
Men da er saken klar; Syntes du 1700 kroner er for mye å betale for en Xbox Arcade med 2 spill, håndkontroll, headset og trådløst nettverk er det din egen sak, og da lar du enkelt og greit være å kjøpe den.

 

Hvordan får du det så billig?

 

Arcade koster 1585kr (billigste som var på lager ifølge prisguide.no)

Headset koster 159

Og trådløst nettadapter er billigst for 635kr

To spill følger ikke med, men det følger med 5 arcade spill. Mine 5 arcadespill har jeg spilt i ca. 5 min, ingen gode spill der.

 

Så det blir jo godt over 2000kr. Det er mange gode spill til X360, så maskinen er jo verdt så mye, men du får den ikke til 1700kr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...