Gå til innhold

Xbox spørsmål - nå - trådløs - dum tid?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da utsetter jeg kjøp. Blir så mye ekstra på en dårligere maskin, kjøper heller noen nye spill til PS3.

 

dårligere maskin kan diskuteres til det uendelige.......hos meg er den dårlige maskina ps3,ser litt på blu-ray filmer ellers støver den ned.

Spesielt kontrolleren og online spillinga som trekker ned på konsollen.

Lenke til kommentar

Gikk litt fort i siste kommentar, var ikke meningen å flame, for meg er den dårligere da Bluray og trådløs tilkopling er viktig.

 

Vurderer å prøve allikevel. Ser de selger 360 Premium med Kung Fu Panda og no lego-greier til 2099,- Er det et bra kjøp?

 

Hva er forskjellen på Premium og Pro?

 

KOSTER DET 700 FOR TRÅDLØST NETTVERK???

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar

Det er mulig å få koblet opp trådløst nett på boxen fra kroner 0 til 1000.

 

Den muligheten som er gratis er at du kobler boxen opp på en bærbar, og bruker bærbaren som router, da må du ha trådløst nett på bærbaren din, og en ethernet-port. Veldig simpelt, og det funker for min del.

 

Du kan også kjøpe en billig router, jeg skal kjøpe D-Link DI-524, for 249 kroner og flashe den med DD-WRT, og koble den til boxen, da fungerer den som en mottaker.

 

Les mer her:

Cheap Wireless for your xbox 360

Lenke til kommentar

Du glemmer ÉN viktig ting cybervision_, det er ikke alle som vil ha blu-ray på spillkonsollen sin. Det der er ett latterlig PS-fan argument som jeg hisser meg opp for, men jeg skal ikke kommentere det eller krangle om det nærmere.

 

Jeg sitter som regel med laptopen foran xboxen hele tiden, derfor bruker jeg den som "nett-giver" til boxen. Da har jeg spart noen kroner...

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er enig i at hvis man ønsker seg alt i en pakke og ikke må tenke på pris så tilbyr ps3 den beste løsningen. Man får mye teknologi stappet inn i en sleek pakke. Men jeg har enda ikke sett et eneste spill som har gitt meg lyst på ps3. Jeg hadde ps2 i flere år før jeg fikk xbox. Etter det klarte jeg ikke å gå tilbake til ps kontrollen. Hadde også en ps3 stående i leiligheten min i over en måned, men orket ikke å spille på den til tross for at jeg prøvde å like den.

 

Folk er forskjellige antar jeg. Jeg er ikke spesiellt begeistret for wii heller. Jeg er bare glad at det finnes så mange forskjellige alternativer i dag. Alle kan får noe som passer dem.

Lenke til kommentar
Er jo ikke noen grunn til å bli hissig, men for dem som vil ha bluray, som meg, er det absolutt et argument. Jeg vil ha minst mulig kabler, enkelt og pent i stua og da er ethernet til bærbar ikke aktuelt.

 

Takker for all hjelp! :)

Når alle bruker det som et argument for at PS3 er best, så er det lett å hisse seg opp litt, spessielt hvis man er 360 fanboy.. :innocent:

 

Jeg valgte å kjøpe 360 og Blu-Ray separat. Først og fremst fordi jeg liker 360ens spillutvalg bedre enn PS3s. Det er jo det som burde være førsteprioitet når noen skal kjøpe spillmaskin.

 

For å spille av Blu-Ray kjøpte jeg meg en Samsung BDP-1500 til 2000. Denne bråker ikke like mye som en spillmaskin ville gjort... x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...