Gå til innhold

Oppgradering av pc, 8800GT SLI?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, det er samme kortet.

den eneste forskjellen er at 9800 er 55nm, 8800 er 65nm.

Det er jo ikke samme kortet når det ene er 45nm og det andre er 65nm, to forskjellige kort da.

 

 

 

ja, det er samme kortet.

den eneste forskjellen er at 9800 er 55nm, 8800 er 65nm.

 

Ok, men det løysar ein del problemar.

Hvordan løser det en del problemer da? Du kan ikke kjøre de i SLI siden det er forskjellig produksjonsteknikk.

Lenke til kommentar
ja, det er samme kortet.

den eneste forskjellen er at 9800 er 55nm, 8800 er 65nm.

Det er jo ikke samme kortet når det ene er 45nm og det andre er 65nm, to forskjellige kort da.

 

 

 

ja, det er samme kortet.

den eneste forskjellen er at 9800 er 55nm, 8800 er 65nm.

 

Ok, men det løysar ein del problemar.

Hvordan løser det en del problemer da? Du kan ikke kjøre de i SLI siden det er forskjellig produksjonsteknikk.

 

Kan eg ikkje køyre dei to i SLI? Fekk høyre av ein kompis at eg kunne det. Det var kjipt. Men takk for informasjonen, rett før eg kjøpte eit no.

Lenke til kommentar

jo, det går ann og kjøre ett 8800 og ett 9800 i SLI.

de er bygd på samme arkitektur, så de funker helt fint selv om den ene er 55nm og den andre 65nm. men du er nødt til og flashe 8800'en.

forskjellen er bare at den med 55nm er mer effektivt og srømsparende.

hopp frem til 1:40

Endret av Mallarmist
Lenke til kommentar
jo, det går ann og kjøre ett 8800 og ett 9800 i SLI.

de er bygd på samme arkitektur, så de funker helt fint selv om den ene er 55nm og den andre 65nm. men du er nødt til og flashe 8800'en.

forskjellen er bare at den med 55nm er mer effektivt og srømsparende.

hopp frem til 1:40

 

Flott, men er dette vanskjeleg?

Lenke til kommentar

viss du ikke har flashet en bios før, anbefaler jeg ikke at du gjør det. Kortet kan bli ødelagt viss noe går galt.

men viss du vil prøve, så finnes det mangen step-by-step guider, bare søk på google.

men, som Dr.gonzo sa, så bør du heller prøve og få tak i ett 8800 til istedenfor og begyne med å flashe.

Lenke til kommentar
viss du ikke har flashet en bios før, anbefaler jeg ikke at du gjør det. Kortet kan bli ødelagt viss noe går galt.

men viss du vil prøve, så finnes det mangen step-by-step guider, bare søk på google.

men, som Dr.gonzo sa, så bør du heller prøve og få tak i ett 8800 til istedenfor og begyne med å flashe.

 

Var redd for at det var noko sånt ja. Tek ikkje sjansen på å øydeleggje kortet nei. Forholdsvis sleipt av nvidia synst eg.

 

Edit: Men dealen er at eg ikkje finn eit einaste kort til ein rimeleg pris hos nokon av nettbutikkane. Rimelegaste eg har funne er demovare hos komplett til 1470 kr av Gainward 8800GT, men eit nytt 9800GT hos den same butikken er jo faktisk 200 kr billegare :wallbash:

Endret av -TB-Raiden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...